#12 af Bianka (slettet)
Træn hjemme med hende her og få hurtige resultater !!!!
Du læser en tråd i debat > motionBianka (slettet)
re: Træn hjemme med hende her og få hurtige resultater !!!!
TIl jer der er i tvivl:
Der er et skema øverst til højre hvor der står Workout schedule, der er ugens program. Men man kan altid vælge at tage gamle workouts.
Hvis man vælger home workouts er der undermenuer: opvarmning=warm up og udstrækning=cool down.
håber det hjalp lidt, det er nemlig rigtigt at det er lidt svært at finde rundt i starten.
Der er et skema øverst til højre hvor der står Workout schedule, der er ugens program. Men man kan altid vælge at tage gamle workouts.
Hvis man vælger home workouts er der undermenuer: opvarmning=warm up og udstrækning=cool down.
håber det hjalp lidt, det er nemlig rigtigt at det er lidt svært at finde rundt i starten.
13 år6. maj 2011 kl. 14:35
pitabnu (slettet)
Hej Bianka
Hvordan taster du Zusannas træninger ind i din træningslog her på siden?
Mvh
Pita
Hvordan taster du Zusannas træninger ind i din træningslog her på siden?
Mvh
Pita
13 år7. maj 2011 kl. 14:12
Bianka (slettet)
Jeg taster det ikke ind, jeg ser det bare som en ekstra bonus på vægten. Grunden til det, er at højintensitets træning sætter forbrændingen igang og bliver ved længe efter du er færdig med træningen. Desuden bør du være forberedt på vægtforøgning, hvis du ikke er vant til at styrketræne. Det var hårdt for mig at gå fra konditionstræning alene til også at inkludere styrketræning, da der hurtigt røg 1-2 kg på.
13 år7. maj 2011 kl. 18:22
pitabnu (slettet)
Hej Bianka
Sjovt, du siger det: jeg har taget et kilo på siden jeg startede for ca. 1 1/2 uge siden, på trods af at jeg har spist meget mindre.
Desuden har jeg øget mine cm-mål på overame, under brystet samt om hoften. Men alt i alt er mine muskler blevet "hårdere" (allerede!), og jeg har kørt med kalorieunderskud i omkring 2 uger :D
Det er kanon træning, synes jeg!
hilsen Pita
Sjovt, du siger det: jeg har taget et kilo på siden jeg startede for ca. 1 1/2 uge siden, på trods af at jeg har spist meget mindre.
Desuden har jeg øget mine cm-mål på overame, under brystet samt om hoften. Men alt i alt er mine muskler blevet "hårdere" (allerede!), og jeg har kørt med kalorieunderskud i omkring 2 uger :D
Det er kanon træning, synes jeg!
hilsen Pita
13 år7. maj 2011 kl. 20:49
jw1977 (slettet)
Fedt at i kan lide hende var meget spændt på reaktionerne da jeg lagde tippet ind fordi hun er meget muskuløs, slank og silikonebryster men synes bare hun er reel og tager ikke penge for det som alle andre gør. Det er virkelig intens effektiv træning på kort tid og den virker og man må genre lave lidt hver dag. Hendes hjemmeside kunne sagtens blive bedre men jeg plejer også at kigge i hendes arkiv hvor man bl.a kan finde begyndertræning mm.
Personlig er jeg totalt faldet af vognen mht træning har tabt mig alligevel men har svært ved at finde motivationen disse dage.....nattevagter, sygebørn kan hurtig vælte en men håber jeg snart får taget mig sammen. :))
Personlig er jeg totalt faldet af vognen mht træning har tabt mig alligevel men har svært ved at finde motivationen disse dage.....nattevagter, sygebørn kan hurtig vælte en men håber jeg snart får taget mig sammen. :))
13 år11. maj 2011 kl. 09:37
pitabnu (slettet)
hej jw1977
jeg vil gerne sige tusind tak, fordi du har lavet denne her tråd :) -jeg er blevet helt bidt af hendes træning, netop fordi det er KORT og INTENST -det er super skønt!
Jeg startede samme dag, som du lavede tråden, og gik bare igang med den dags træning. De næste dage trænede jeg med, så godt jeg kunne men var totalt øm (det er jo hårdt) :)
Hvis du ikke har så god tid i disse dage, kan jeg måske inspirere dig til bare at prøve den 4 eller 6 minutters træning hun har lagt ud, den sidste uge ? -eller du kan måske blot nøjes med opvarmning og/eller udspænding. Som Suzanna også siger, så er det jo bedre at lave en lille smule end ingenting.
Jeg har netop prøvet hendes 4 minutters træning, og lavede så en træning fra en anden dag bagefter, men man kan jo mikse, som man vil..
-håber du kan bruge det :D
Motiverende hilsener fra
Pita
jeg vil gerne sige tusind tak, fordi du har lavet denne her tråd :) -jeg er blevet helt bidt af hendes træning, netop fordi det er KORT og INTENST -det er super skønt!
Jeg startede samme dag, som du lavede tråden, og gik bare igang med den dags træning. De næste dage trænede jeg med, så godt jeg kunne men var totalt øm (det er jo hårdt) :)
Hvis du ikke har så god tid i disse dage, kan jeg måske inspirere dig til bare at prøve den 4 eller 6 minutters træning hun har lagt ud, den sidste uge ? -eller du kan måske blot nøjes med opvarmning og/eller udspænding. Som Suzanna også siger, så er det jo bedre at lave en lille smule end ingenting.
Jeg har netop prøvet hendes 4 minutters træning, og lavede så en træning fra en anden dag bagefter, men man kan jo mikse, som man vil..
-håber du kan bruge det :D
Motiverende hilsener fra
Pita
13 år13. maj 2011 kl. 09:19
janian (slettet)
Ja virkelig godt link til hendes hjemmeside. Er også blevet helt vild med hende og må indrømme at jeg er gået lidt amok og er mega øm i kroppen i disse dage. Hehe og så læste jeg derinde at nogle af dem lavede øvelser når de var på toilet så det er jeg også begyndt på...der er ret fedt man når faktisk at få lavet mange øvelser på en dag når man som mig render på toilet hele tiden hehe ;)
13 år24. maj 2011 kl. 19:24
pitabnu (slettet)
Hej jande
haha, det vil jeg gerne læse ;) -vil du ikke lægge et link hér til det?
Hilsen Pita
haha, det vil jeg gerne læse ;) -vil du ikke lægge et link hér til det?
Hilsen Pita
13 år9. juni 2011 kl. 21:32
pandaline (slettet)
selvom dette er et gammelt indlæg, må jeg da lige takke dig for tippet. Superfede træningsrutiner som jeg kan nå næsten hver dag.
Har i dag lavet en der hed 550 reps og den var så hård at jeg var ved at kaste op bagefter og jeg er ellers vant til at træne meget. Dybt imponeret er jeg. Den første uge gik vægten op, men nu er den allerede på vej ned igen.
Men nej, må også tilslutte mig at jeg synes hendes krop ser skrækkelig ud med eller uden falske boobs. men det er jo desværre trenden i disse tider med ultratynde piger og silicone babser. Virkelig synd at unge pæne piger føler at man skal se sådan ud for at være attraktiv.
mange hilsner :-)
Har i dag lavet en der hed 550 reps og den var så hård at jeg var ved at kaste op bagefter og jeg er ellers vant til at træne meget. Dybt imponeret er jeg. Den første uge gik vægten op, men nu er den allerede på vej ned igen.
Men nej, må også tilslutte mig at jeg synes hendes krop ser skrækkelig ud med eller uden falske boobs. men det er jo desværre trenden i disse tider med ultratynde piger og silicone babser. Virkelig synd at unge pæne piger føler at man skal se sådan ud for at være attraktiv.
mange hilsner :-)
13 år27. oktober 2011 kl. 22:29
Ja, jeg har også brugt "udspænding, yoga" som opvarmning og udstrækning.
Til selve træningen er jeg meget i tvivl... Hun laver både styrketræning, som du skriver, men også intervaltræning som også fungerer lidt som konditionstræning, idet den intense træning uden de store pauser gør, at man får pulsen op. -så jeg ved det ikke...
Nogle gange har jeg skrevet træningen som "motionscenter" eller hvad den hedder, andre gange har jeg skrevet den som andre ting. -det jeg er interesseret i er bare at kunne føre træningen på, så den er så realistisk i kalorieforbrændingen som muligt, så billedet af, hvor meget jeg forbrænder i løbert af dagen er så realistisk som muligt..
Men jeg vil prøve at skrive den på, som du foreslog :) -mange tak.
Er der mon andre, som skriver den på anderledes eller har gode ideer til hvad man kan gøre?
Mvh Pita