TIl jer der er i tvivl:
Der er et skema øverst til højre hvor der står Workout schedule, der er ugens program. Men man kan altid vælge at tage gamle workouts.
Hvis man vælger home workouts er der undermenuer: opvarmning=warm up og udstrækning=cool down.
håber det hjalp lidt, det er nemlig rigtigt at det er lidt svært at finde rundt i starten.
#12 af Bianka (slettet)
Ja, jeg har også brugt "udspænding, yoga" som opvarmning og udstrækning.
Til selve træningen er jeg meget i tvivl... Hun laver både styrketræning, som du skriver, men også intervaltræning som også fungerer lidt som konditionstræning, idet den intense træning uden de store pauser gør, at man får pulsen op. -så jeg ved det ikke...
Nogle gange har jeg skrevet træningen som "motionscenter" eller hvad den hedder, andre gange har jeg skrevet den som andre ting. -det jeg er interesseret i er bare at kunne føre træningen på, så den er så realistisk i kalorieforbrændingen som muligt, så billedet af, hvor meget jeg forbrænder i løbert af dagen er så realistisk som muligt..
Men jeg vil prøve at skrive den på, som du foreslog :) -mange tak.
Er der mon andre, som skriver den på anderledes eller har gode ideer til hvad man kan gøre?
Mvh Pita