#2 af Frandsen1987 (slettet)
Træn hjemme med hende her og få hurtige resultater !!!!
Du læser en tråd i debat > motionFrandsen1987 (slettet)
re: Træn hjemme med hende her og få hurtige resultater !!!!
Det var et godt tip. Den side vil jeg lige kigge på :) Håber næsten jeg bliver lige så glad for det som dig!
13 år30. marts 2011 kl. 13:34
Omalley
Det lyder spændende, det vil jeg lige kigge lidt nærmere på :)
13 år10. april 2011 kl. 21:08
tanjaamusen (slettet)
tjekkede hjemmesiden med det samme, og hold da op den er inspirerende, men øv hvor blev jeg altså helt depri fat se på hendes overdrevne pæne trænede krop, men hvaaa.. det satte lige motivationen i gang, tak fordi du lagde det ind her :)vil helt klart bruge hendes hjemmeside, fra nu af da:-)
( synes forresten den er meget svær at finde rundt i?)
( synes forresten den er meget svær at finde rundt i?)
13 år19. april 2011 kl. 00:43
AAA (slettet)
Jeg vil også lige sige tak for tippet. Det er en super god hjemmeside - og jeg har prøvet et par gange.
Jeg har også "lidt" svært ved at finde rundt på hjemmesiden, men jeg håber, at det er begyndervanskeligheder :-)
Jeg har også "lidt" svært ved at finde rundt på hjemmesiden, men jeg håber, at det er begyndervanskeligheder :-)
13 år19. april 2011 kl. 15:30
Superwoman
Siden er sikkert god - jeg mener øvelserne er sikkert rigtigt fine. Det ser da ok ud.
Men øv altså at hun ligesom personificerer alt det jeg hader ved fitness-piger - sådan en overdreven tynd krop (vel nærmest udsultet) og et par silicone bryster oveni. :-(
Ikke lige den krop jeg stræber efter - men alt afhænger vel af øjnene der ser.
Men som sagt er øvelserne fine - og hvis man kan blive lidt inspireret er det jo også fint.
Men øv altså at hun ligesom personificerer alt det jeg hader ved fitness-piger - sådan en overdreven tynd krop (vel nærmest udsultet) og et par silicone bryster oveni. :-(
Ikke lige den krop jeg stræber efter - men alt afhænger vel af øjnene der ser.
Men som sagt er øvelserne fine - og hvis man kan blive lidt inspireret er det jo også fint.
13 år19. april 2011 kl. 20:39
pitabnu (slettet)
Hej alle
jeg har været inde på Zusannes hjemmeside i går og idag og har trænet derefter og må sige, at det virker meget effektivt (læs; hårdt!)
Dog må jeg give AAA ret i, at siden er lidt svær at finde rundt på.. F.eks. er der nogen, der kan svare på, hvilke træninger, man skal træne hver anden dag? skal man bare træne den sidste nye, der er lagt ud?
Og de dér vægt-challenges: De er virker meget inspirerende synes jeg, men hvor tit skal man træne dem, og skal man træne det samme i f.eks. 5 uger (den dér 5-ugers vægt-challenge) ?
Håber at nogen kan svare mig... :)
Hilsen Pita
jeg har været inde på Zusannes hjemmeside i går og idag og har trænet derefter og må sige, at det virker meget effektivt (læs; hårdt!)
Dog må jeg give AAA ret i, at siden er lidt svær at finde rundt på.. F.eks. er der nogen, der kan svare på, hvilke træninger, man skal træne hver anden dag? skal man bare træne den sidste nye, der er lagt ud?
Og de dér vægt-challenges: De er virker meget inspirerende synes jeg, men hvor tit skal man træne dem, og skal man træne det samme i f.eks. 5 uger (den dér 5-ugers vægt-challenge) ?
Håber at nogen kan svare mig... :)
Hilsen Pita
13 år24. april 2011 kl. 23:48
Maribel (slettet)
ej come on Superwoman, jeg synes netop hun er utroligt inspirerende fordi hun er muskuløs men ikke skinny skinny?
Pitabnu
Tror bare du skal tage dagens træning. Personligt, når jeg har fulgt Zuzanna har jeg ofte kørt en challenges og dagen efter en workout, and so on, hvilket fungerede meget godt.
Pitabnu
Tror bare du skal tage dagens træning. Personligt, når jeg har fulgt Zuzanna har jeg ofte kørt en challenges og dagen efter en workout, and so on, hvilket fungerede meget godt.
13 år27. april 2011 kl. 10:26
pitabnu (slettet)
hej Maribel og Jer andre :)
Ja, jeg synes også hun er sindssyg insprerende og flot! (dog ikke hendes bryster, men det er jo smag og behag)
hvordan taster du -og andre- hendes træninger ind?
Her tænker jeg både hendes opvarmninger, træninger og udstrækninger.
Jeg kan slet ikke se, at der er noger, som hedder opvarmning eller udstrækning. Til gengæld er der så "madlavning, gående" osv. -det kan man undre sig over :)
På forhånd tak
hilsen Pita
Ja, jeg synes også hun er sindssyg insprerende og flot! (dog ikke hendes bryster, men det er jo smag og behag)
hvordan taster du -og andre- hendes træninger ind?
Her tænker jeg både hendes opvarmninger, træninger og udstrækninger.
Jeg kan slet ikke se, at der er noger, som hedder opvarmning eller udstrækning. Til gengæld er der så "madlavning, gående" osv. -det kan man undre sig over :)
På forhånd tak
hilsen Pita
13 år2. maj 2011 kl. 11:47
Superwoman
Maribel - smag og behag - jeg er bestemt heller ikke til skinny skinny - på ingen måde jeg er mere til former og kurver - synes bare heller ikke hendes skinny overtrænede krop er pæn. Det er i hvert fald ikke sådan en jeg stræber efter eller beundrer. Veltrænet ja - men ikke overtrænet. Men smag og behag kan jo dårligt diskuteres.
Haha ja "madlavning, gående" har jeg også underet mig over.
Hvad med at bruge "styrketræning, let" - det er vel i bund og grund mest styrke-øvelser hun viser?
Til opvarmning kan man vel bruge yoga måske...
Det er rent gæt
Haha ja "madlavning, gående" har jeg også underet mig over.
Hvad med at bruge "styrketræning, let" - det er vel i bund og grund mest styrke-øvelser hun viser?
Til opvarmning kan man vel bruge yoga måske...
Det er rent gæt
13 år5. maj 2011 kl. 21:24
Vi spiser sundt hjemme hos os næsten alle dage tæller ikke så meget kalorier længere. Vi har skiftet alt dårligt fedt ud med det gode fedt, hvidt er skiftet ud til fuldkorn, Vi spiser flere proteinrige kilder såsom kylling og æg der er grønsager på menuen hver dag, dog ikke 600 gram som anbefalet men vi gør det så godt vi kan :) Vi køber efter nøglehulmærket og så drikker vi proteinshakes om aftenen inden sengetid. Sukker er skiftet ud med sødemiddel der ikke påvirker GI-indekset for meget og sodavand, saft og juice er skiftet ud med kolde flasker vand. Mælkeprodukterne er alle af den magre slags og købes efter nøglehullet. Men vi går ikke og vejer maden tæller kalorier osv men spiser når vi er sultne bare med måde og omtanke.
Mht motionen har jeg fundet min personlige træner på nettet hun hedder Zusanna og da jeg først så hende tænkte jeg hold kæft en barbiedukke, sad lidt halvfornærmet og observerede hende og der gik osse lidt jantelov i den men det fik hurtigt en ende !!!
Hun har virkelig noget og have det i og laver virkelig god hjemmetræning, kort intens træning nogle gange ned til 5-10 minutter og man er TOTALT FÆRDIG !! Hun gør det sjovt man konkurrerer med sig selv fx ved at skrive ned hvor mange armbøjninger man tog forrige uge så man holder øje med hvor meget man er øget i styrke og udholdenhed :) Og man behøver ingen redskaber (jeg har dog valgt at købe gymbossen og træningsmåtte) men man behøver ikke købe udstyr. Hun kommer med tips til kosten, træningen og lægger jævnligt videoer ud både ift træning og madopskrifter. Ligesom vores kære Lone der har lavet denne fantastiske side til os at bruge gratis har Zusanna også lavet en gratis hjemmeside så kig på bodyrock.tv og hvis i bruger lidt energi, tid og krudt på at høre hendes måde at gøre tingene på og følger det så garanterer jeg resultater :) jeg har allerede fået lidt markerede arme, hårdere ben og kan se mine mavemuskler efter at have født 2 gang for 13 måneder siden :)) Og de dage jeg tæller kalorier ligger jeg typisk ml 1500 - 2000 nogle gange mere men taber mig alligevel ikke så meget i kg men i centimeter :)) Fx kan jeg være i jeans som jeg kunne være i da jeg lå på 61-62 kg men i dag vejer jeg altså 67.5 og det ene par skal jeg snart bruge et bælte for at holde dem oppe sååå et godt eksempel på at muskler vejer meget mere en fedt !!!!
Og så man må gerne spise mere.... ser nogle gange folk ligger på 800-900 i kalorieindtag og det er ikke den sunde måde at gøre det på.
Tænk på at mad er værktøj til at kroppen skal fungere og vokse. Eller tænk på stofskiftet som et bål der brænder ! Hvis ikke man lægger nok brænde på bålet så ender det med at bålet brænder ud. At sulte sig eller spise for få kalorier er ikke vejen frem i længden :))
Jeg håber i vil kunne lide Zusanna så meget som jeg. Hav en rigtig god dag :)