Holdtræning

Du læser en tråd i debat > motion

re: Holdtræning
Lækkert, mange tak for hjælpen! :)
13 år6. marts 2011 kl. 00:01
re: Holdtræning
Ikke noget nyt under solen herfra, men vil dog lige give mit besyv med. Les mills body hold kører med 3 måneders koreografi, hvor den første måned skal instruktørerne holde præcis den samme koreografi landet over. De efterfølgende 2 måneder må instruktørerne skifte en smule ud, alt efter hvad de føler passer til deres hold.

Mit center har altid en to timers intro event når en ny koreografi starter, så alle kan være med fra bunden af.

Jeg er fuldstændig hooked på BodyCombat. Jeg forbrænder, ifølge mit puls ur, ligeså meget på en combat time som på en øvet spin. Og så er det sjovt,

Man skal lige give sig tid til at lære det først, men det skal nok komme, hvis bare man hænger i. Alle har været nye engang, så de er somregel hjælpsomme.

I mit center er de også gode til at sige at man skal tage sig de pauser man har brug for under timerne, så du skal ikke bekymre dig om hvorvidt det er for hårdt eller ej

Prøv dig frem og se hvilke hold der passer dig bedst. Eventuelt rådfør dig med fitness centres personale..

Held og lykke og god træning :D
13 år10. marts 2011 kl. 11:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });