Motionsblog uge 32

Du læser en tråd i debat > motion

re: Motionsblog uge 32
Tirsdag 1 times gang.
14 år12. august 2010 kl. 21:22
Landevejscykling - bare for at prale og klappe mig selv på skulderen: 4 timer i pis-øs-regnvejr.
Det var dog en lavintensitetstur og det giver 111km.
14 år12. august 2010 kl. 22:47
gtfh - blærerøv ;o)

Tænk hvis man havde 4 timer man lige kunne hive ud til motion på en helt almindelig torsdag - det kniber gevaldigt med fuldtidsjob, mand på skiftehold og 3 mindre børn (2, 5 og 7)..... men jeg får da lavet det jeg kan nå.

14 år13. august 2010 kl. 12:06
Vi/I må kæmpe for aå indført sådan mere generelt at man arbejder 3 dage og har 3 dage fri. Hvis man ikke er afhængig af weekender, er det et fantastisk arbejdsmønster.

I dag: cirkeltræning 45 minutter
I morgen hviledag - jeg er ved at være godt brugt nu.
14 år13. august 2010 kl. 16:19
Tak for tippet, gtfh. Det er mere eller mindre det jeg gør uden at være bevidst om det. Det har ført til både skyld- og offerfølelser: 'Det er dog utroligt at jeg ikke kan overkomme at holde en fuld arbejdsuge uden en hviledag' og 'Jeg kan ALDRIG tillade mig at holde weekend lige som ALLE andre'. Det er derfor en lettelse at læse dit 'råd', som om jeg har fået tilladelse til at leve som jeg gør. TAK!
14 år14. august 2010 kl. 12:49
Ja, det kan være svært at nå det hele og især IKKE at få dårlig samvittighed over det som man ikke når. Og så har jeg det endda ret nemt med mine flere fridage end så mange andre + at jeg hverken har kone/kæreste eller børn. Det har så nogle omkostninger som jeg måske gerne ville bytte for mindre fritid, men det en en anden kompliceret sag :-)

Endnu en tur i regnvejr:
Landevejscykling: 108km

Ønskes: tørvejr næste jeg jeg skal på landevej. Pyt med selve regnen men rengøringen bagefter - æv!

14 år15. august 2010 kl. 14:13
De sidste par dage har jeg gået 5 km om dagen. I dag tog jeg en cykeltur i roligt tempo 25 min med spurt til sidst.

Jeg forelsket i et hus, og jeg må bare derud og kigge hele tiden.
14 år15. august 2010 kl. 17:34
24 min cykling - ikke meget, men med næsen fuld af snot var det lige så hårdt som en times spinning ;o)
14 år15. august 2010 kl. 20:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });