Motionsblog uge 23

Du læser en tråd i debat > motion

re: Motionsblog uge 23
40 minutters styrketræning (fullbode) og lige bagefter 40 minutters intervaltræning.

Nu på lang weekend og hvis jeg kender mine værter ret, så kommer jeg hjem med mindst to kilo ekstra. Har skemaer klar til at tælle kalorier fra på mandag.
14 år11. juni 2010 kl. 13:07
På vej hjem i går, svingede jeg lige forbi en voksen-legeplads og lavde lidt hurtig styrketræning med kropsvægtøvlser.

Og jeg har fået næsten 4 kg med hjem i bonus - noget er væske men ret meget er også fedt for mavemuskulaturen er godt gemt af vejen. ØV!, men godt at denne uge byder på meget cykling.
14 år14. juni 2010 kl. 08:37
Det er hurtigt du kan se det på kroppen!

Der gik fest i ugen for mig, forberedelse og oprydning, 4 fulde dage. Jeg har selvfølgelig forbrændt en masse ved at rende frem og tilbage, og jeg er stadig øm i kroppen. Det blev dermed en lidt underlig afslutning på 4 ugers bootcamp, men jeg har fået rigtig gode resultater, og om en uge kan jeg løbe 5 km igen! :-)
14 år15. juni 2010 kl. 14:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });