#2 af SiriS (slettet)
Motionsblog uge 23
Du læser en tråd i debat > motionSiriS (slettet)
re: Motionsblog uge 23
Løbetræning. Jeg troede jeg var en dag bagud, men det er to. Skide med det. Jeg kan nå at indhente en i denne uge, og så slutter programmet på tirsdag! Tænk, jeg er næsten igennem, og bør så kunne løbe 5 km. Det er en dejlig fornemmelse.
Jeg skal styrketræne 2 gange i denne uge, og så er der ikke plads til mere end morgenspadsereture. Vi holder familiefest på lørdag, og det kommer til at tage noget opmærksomhed.
Jeg skal styrketræne 2 gange i denne uge, og så er der ikke plads til mere end morgenspadsereture. Vi holder familiefest på lørdag, og det kommer til at tage noget opmærksomhed.
14 år7. juni 2010 kl. 20:20
rdrd (slettet)
1 time og 30 min pilates i dag og i morgen har jeg fri, så der vil jeg prøve at se hvor lang tid jeg kan løbe. Jeg har hele 4 timer til rådighed, så der burde være en god chance for at jeg kan nå et stykke vej :-)
Hvis jeg kan løbe alle fire timer, og holde min sædvanlige hastighed, så kan jeg nå op på 32 kilometer, men nu får vi at se hvad det bliver til.
Hvis jeg kan løbe alle fire timer, og holde min sædvanlige hastighed, så kan jeg nå op på 32 kilometer, men nu får vi at se hvad det bliver til.
14 år7. juni 2010 kl. 21:09
SiriS (slettet)
Pas på knæ og fodled! God tur!
14 år7. juni 2010 kl. 23:48
rdrd (slettet)
Tak. Jeg har heldigvis både supergode sko og strømper, så det er en ren fornøjelse. Det er lige før jeg føler at jeg svæver efter jeg har fået de nye strømper.
Jeg vil prøve at holde mit sædvanlige tempo og så bare se hvor langt jeg kan komme, når jeg føler at nu er kræfterne ved at være brugt op, så vender jeg snuden hjemad igen.
Jeg vil prøve at holde mit sædvanlige tempo og så bare se hvor langt jeg kan komme, når jeg føler at nu er kræfterne ved at være brugt op, så vender jeg snuden hjemad igen.
14 år8. juni 2010 kl. 07:28
DBK (slettet)
3 timers boksning, 1 times løb, 1 times cykling og mange timers gang.. Sådan tror jeg det ser ud i denne uge :)
14 år8. juni 2010 kl. 15:42
rdrd (slettet)
Det blev så til 16 kilometers løb på 2 t og 15 min i dag
14 år8. juni 2010 kl. 17:31
mia_duberg (slettet)
Jeg var desværre syg igår, hvor den ellers skulle have heddet 1 times zumba.
Torsdag: 1 times zumba 15 min cykel, 15 min crosstrainer, 10 min romaskine.
Søndag: 1 times aerobic, 1 times zumba. Hvis aerobic bliver aflyst (som det tit gør), bliver det godt og blandet på konditionstræning på nogle maskiner!
Torsdag: 1 times zumba 15 min cykel, 15 min crosstrainer, 10 min romaskine.
Søndag: 1 times aerobic, 1 times zumba. Hvis aerobic bliver aflyst (som det tit gør), bliver det godt og blandet på konditionstræning på nogle maskiner!
14 år9. juni 2010 kl. 09:46
gtfh (slettet)
82km cykling (fællestræning) i går
25km afrulningscykling i dag
25km afrulningscykling i dag
14 år9. juni 2010 kl. 22:47
SiriS (slettet)
Jeg fik ikke styrketrænet i tirsdags eller løbetrænet i går. Er usikker på hvad jeg kan nå i dag. Det er ikke så godt for min bootcamp, så giv mig lige et skub, tak! :-)
14 år10. juni 2010 kl. 07:29
I stedet lavede jeg lidt kropsvægtøvelser herhjemme - det tog ca. 20 minutter.