Zumba

Du læser en tråd i debat > motion

re: Zumba
Med mindre man vejer rigtig meget og giver sig tilsvarende, forbræmder man altså IKKE 1000 kcal i timen - jeg arbejder med det til dagligt, jeg træner mange timer hver dag, zumba og dans. Jeg vil skyde på at jeg forbrænder cirka 450 kcal i en time, jeg giver mig 100 procent, men vejer til gengæld knap så meget. Jeg kører meget puls skal det lige siges, så mine timer er ret hårde.
14 år17. juni 2010 kl. 10:50
Burdeikke: Hvor underviser du henne?
14 år22. juni 2010 kl. 18:47
Jeg er tilknyttet forskellige danseskoler i Nordsjælland. Underviser der, samt diverse projekter gennem der: På de forskellige danseskoler, kommuneprojekter som eksempelvis er rettet mod overvægtige eller andre faldgrupper på motionsfronten, zumba-events, lærere der mangler inspiration til timer etc. Derudover er jeg tilknyttet fitnessdk, hvor jeg har almindelige timer - til tider kører jeg mit zumbaprogram der, hvis jeg eksempelvis skal være vikar - eller tager afro-delen af mit program, der er det jeg elsker mest. Har tidligere undervist i fitnessworld, hvor de har latinmix som tilsvarer, og kører det en sjælden gang som vennetjenester for en veninde af mig, der er professionel danser og underviser der.

Fitnessdk har fået en masse zumbahold og hvad jeg ved, har de været ret kritiske med hvem de har ansat, i hvert fald på nørrebro. Har hørt at Trine, der underviser i Adelgade skulle være ret god også :-) Men det kommer også an på hvad du er til???
14 år23. juni 2010 kl. 10:55
Jeg har prøvet flere hold i fitnessworld, og jeg må sige, at jeg ikke er synderligt imponeret. Jeg prøvede dog noget intro til karnevallet i fælledparken, og det var super. Jeg prøver et par instruktører mere, men så leder jeg efter andet alternativ, hvis ikke det går.

Det skal nok tilføjes, at jeg selv danser latin-danse (mest salsa) på et ret højt niveau.
14 år23. juni 2010 kl. 16:49
Ja Zumba er super sjovt. Hvis i har brug for en instruktør må i sige til. I kan kontakte mig igennem polterabendevent.dk
13 år18. oktober 2011 kl. 23:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });