#11 af bruger slettet
Anbefal en skridttæller der sidder godt fast
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
re: Anbefal en skridttæller der sidder godt fast
Orv det var billigt!
14 år7. juni 2010 kl. 13:04
SiriS (slettet)
Den endte desværre sine dage i vaskemaskinen.
14 år7. juni 2010 kl. 13:24
rdrd (slettet)
Ja, den er med låg, så undgår man også at den kommer til at nulstille sig.
Jeg har målt min, så kan du selv vurdere om du synes den er for stor. Den er 6,3 cm bred, 4 cm høj og 2,5 cm dyb (incl. spænde).
Jeg har som sagt den til at sidde på trusserne, så render den ingen steder :-)
Jeg har målt min, så kan du selv vurdere om du synes den er for stor. Den er 6,3 cm bred, 4 cm høj og 2,5 cm dyb (incl. spænde).
Jeg har som sagt den til at sidde på trusserne, så render den ingen steder :-)
14 år7. juni 2010 kl. 13:58
bruger slettet
Okay ja den virker da til at være lidt stor, men det er nu meget smart med låg, så den er med i overvejelserne
Kan slet ikke forstå du kan have den i trusserne, irriterer den ikke på huden?
Kan slet ikke forstå du kan have den i trusserne, irriterer den ikke på huden?
14 år7. juni 2010 kl. 16:38
rdrd (slettet)
Nej, den rører såmen ikke huden mere end hvis den sad på buksekanten på de yderste bukser. Den sidder jo så bare på buksekanten på de inderste bukser :-) Så er der heller ingen problemer, når jeg har kjole eller nederdel på, så sidder den alligevel, hvor den plejer.
14 år7. juni 2010 kl. 21:16
bruger slettet
Det tror jeg lige jeg må prøve, at sætte den sådan når jeg får købt en. Så er den nok heller ikke helt så nem lige at vippe af som når den sidder i bæltet
14 år7. juni 2010 kl. 22:57
SiriS (slettet)
Jeg har også brugt den teknik med held.
14 år7. juni 2010 kl. 23:49
XeniaJensen (slettet)
Min er fra friskop - se den her: friskop.dk
Den er også med låg, som nogle af de tidligere nævnte. Det fungerer bedst for mig, da jeg tidligere har haft nogle som nulstillede sig selv i løbet af dagen, og så er det jo ligegyldigt. Jeg har desuden flere gange testet dens nøjagtighed (I ved, gå 100 skridt, skridttælleren skal max tælle +/- 10 skridt), og det overholder den med sådan max 5 skridt fra eller til. Jeg gav vist 139, så det synes jeg heller ikke er så galt. Plus min sidder altid kun fast i elastiklinningen på mine leggins, da det er det, jeg altid går med, og den sidder rigeligt godt fast. Så jeg kan forestille mig at det kun bliver bedre hvis man går med 'rigtige' bukser...
Den er også med låg, som nogle af de tidligere nævnte. Det fungerer bedst for mig, da jeg tidligere har haft nogle som nulstillede sig selv i løbet af dagen, og så er det jo ligegyldigt. Jeg har desuden flere gange testet dens nøjagtighed (I ved, gå 100 skridt, skridttælleren skal max tælle +/- 10 skridt), og det overholder den med sådan max 5 skridt fra eller til. Jeg gav vist 139, så det synes jeg heller ikke er så galt. Plus min sidder altid kun fast i elastiklinningen på mine leggins, da det er det, jeg altid går med, og den sidder rigeligt godt fast. Så jeg kan forestille mig at det kun bliver bedre hvis man går med 'rigtige' bukser...
14 år15. juni 2010 kl. 11:21