#1 af bruger slettet
Anbefal en skridttæller der sidder godt fast
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
Anbefal en skridttæller der sidder godt fast
Ja kan i det? Har lige tabt og ødelagt den jeg har i dag, desværre øv øv. Den var fra obh og var ellers super men sad ikke ret godt fast, så nu er jeg på jagt efter en ny og den skal bare kunne sidde ordentligt fast i bæltet eller bukse linningen
14 år5. juni 2010 kl. 17:39
SiriS (slettet)
re: Anbefal en skridttæller der sidder godt fast
Select koster 150 kr og sidder ret godt. Selvfølgelig kan man komme til at verfe den ned i wc-kummen, når man tager bukserne ned, men så må man lige passe lidt på.
14 år5. juni 2010 kl. 18:26
bruger slettet
Okay det lyder godt. Hvor har du købt din?
14 år5. juni 2010 kl. 18:48
SiriS (slettet)
Intersport. Jeg skrev det ikke før, fordi jeg ikke kunne huske det, men nu har jeg fundet kvitteringen. (Købte den i sidste uge, men har haft samme model før.)
14 år5. juni 2010 kl. 18:57
bruger slettet
tak den vil jeg lige kigge efter :-)
14 år5. juni 2010 kl. 19:32
SiriS (slettet)
Hmm, efter en aktiv dag i haven siger den 528 skridt. :-( Den er vist ikke helt god! I går gik jeg 6 km. Det gav 5230 skridt. Lange skridt jeg tager! Lad mig lige se hvordan den har det når den sidder på hoften i stedet for i linningen, som den gør på de her bukser.
14 år6. juni 2010 kl. 18:38
bruger slettet
Argh øv da den lyder da noget upålidelig.
Den jeg havde var super nøjagtig men altså det dutter jo ikke når dimsen ikke sidder ordentligt fast
Den jeg havde var super nøjagtig men altså det dutter jo ikke når dimsen ikke sidder ordentligt fast
14 år6. juni 2010 kl. 22:05
rdrd (slettet)
Jeg har købt min skridttæller hos homecare.dk for 59,75 kr inkl moms varenr HCS2. Det er den bedste jeg har haft. Den eneste ulempe er at den er lidt stor.
Jeg plejer at sætte den fast i trussekanten ved lysken, der er der ligesom en fordybning og skridttælleren passer lige i fordybningen, så man ikke så godt kan se den igennem bukserne.
Jeg plejer at sætte den fast i trussekanten ved lysken, der er der ligesom en fordybning og skridttælleren passer lige i fordybningen, så man ikke så godt kan se den igennem bukserne.
14 år7. juni 2010 kl. 10:57
bruger slettet
Den fra homecare ser da rimelig fiks ud syntes jeg, men det er selvfølgelig svært at se på et billede hvor stor den er
Skal man åbne den for at se hvor mange skridt man har gået (syntes det ser ud som om der er "låg" på som der er på en del skridttællere? Eller kan det aflæses direkte?
Skal man åbne den for at se hvor mange skridt man har gået (syntes det ser ud som om der er "låg" på som der er på en del skridttællere? Eller kan det aflæses direkte?
14 år7. juni 2010 kl. 12:39
SiriS (slettet)
Hæ, sådan en har jeg også haft, og var rigtig glad for den! Fandt den dengang i en rodekasse til 25 kr. Ja, der er ganske rigtig låg på.
14 år7. juni 2010 kl. 12:58