Motionsblog uge 21

Du læser en tråd i debat > motion

re: Motionsblog uge 21
her er planen for min uge

Mandag: 1t pump
Tirsdag: 45min spinning
Onsdag: 1t løbehold + styrketræning
Torsdag: evt. spinning
Fredag: 90min Eventspinning (noget med en DJ der kommer og spiller for os :-))
Lørdag: 1t pump
Søndag: fri

Håber at jeg kan holde min plan og lige komme af med de sidste par kg. inden vi tager på ferie d.2.6.....
Har planer om at tage løbetøjet med på ferie og få løbet lidt hver anden dag, så jeg undgår at tage alt for meget på :-)
14 år25. maj 2010 kl. 15:52
hej sveske det er flot at du planlægger at løbe på din ferie, der tager jeg hatten af for dig. når jeg er på ferie står den på ferie

min plan i denne uge:
tirsdag: løb 10 km (er overstået)
torsdag: bold og balance
latinmix
fredag. løb 8 km
søndag: løb bakker
14 år25. maj 2010 kl. 17:52
I er seje!

Jeg tør ikke lægge planer, så bliver jeg bare overvældet.

Har netop overstået en times styrketræning. Jeg var godt i gang, da det gik op for mig at der sgu da vist var en skive mere på håndvægtene end jeg plejer at have. Det var godtnok hårdt, men det holdt, så jeg er lidt stolt af mig selv. Og så er jeg blevet stabil nok i mavemusklerne til at det kører nogenlunde når jeg laver jack knifeøvelser, men pyyh! Det er hårdt! :-)
14 år25. maj 2010 kl. 19:21
SiriS - SÅDAN! Husk at beholde den ekstra skive ved fremtiden træninger.

Dagens indsats: 3t45m på cyklen men dog i et noget moderat tempo. Intensiteten venter jeg lige et par træninger med at hælde på.
14 år25. maj 2010 kl. 22:58
Har droppet min torsdags plan og erstattet den med en osetur med min datter istedet. Så er der måske nogle der vil mene at jeg kunne motionere når jeg kom hjem, men der skal jeg på arbejde.
14 år26. maj 2010 kl. 16:07
KirstenP - Jeg havde heller aldrig selv troet at jeg skulle planlægge at lave andet en gå ned til stranden på mine ferier, men må indrømme at det her løbehold er meget motiverende for mig. Vi er mange af de samme der kommer hver onsdag og jeg vil jo ikke falde helt bagud når jeg kommer tilbage efter 2 uger :-)
Så efter aftale med træneren skal jeg løbe 4 x 30min - det burde være til at overkomme på 10 dage ( så slipper jeg også for at hente morgenbrød ;-))

Sveske31 der tæller ned til ferie - 4 arbejdsdage mere.....
14 år26. maj 2010 kl. 18:57
God ferie! :-)

Jeg er nu på uge 2 i mit 4 ugers løbeprogram mod 5 km, og i dag var det bare nemt. I sidste uge havde jeg nemlig holdt aktive pauser, altså travet, mellem runderne, men jeg kan nu se, at det først er noget, jeg skulle være begyndt på i denne uge. Hvad der pressede mig lidt i sidste uge, er nu ret nemt. :-)
14 år26. maj 2010 kl. 19:44
40 minutters styrketræning - ej ben!
Derfter en meget stille rulletur på cyklen for at løsne benene op efter i går.
14 år26. maj 2010 kl. 21:21
I går kom jeg op på lidt over 4 timers cykling.
I aften står den på svømmeafslutning.
14 år28. maj 2010 kl. 07:29
Skal love for du går til den. Jeg havde migræne i går, heldigvis kun i mild grad, så bortset fra en times spadseretur om formiddagen var jeg rimelig passiv.
14 år28. maj 2010 kl. 07:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });