#1 af gtfh (slettet)
Motionsblog uge 21
Du læser en tråd i debat > motiongtfh (slettet)
Motionsblog uge 21
Stod tidligt op for at køre fællestræning. Men der var kun mig. Cyklede lidt rundt i en lille times tid og fyrer den i stedet af i morgen. Men fik da gang i blodcirkulationen i mine styrketræningsømme lår, så det passer mig egentlig fint at de får en dag mere.
14 år24. maj 2010 kl. 11:08
kondifolket (slettet)
hejre: Motionsblog uge 21
hej gtfh jeg skal ud at gå tur i det flotte vejr i dag. det er dejlig at du har dyrket motion i det flotte vejr i dag. hilsen kondifolket
14 år24. maj 2010 kl. 12:11
SiriS (slettet)
re: hejre: Motionsblog uge 21
Jeg synes vejret er træls - gråt med regn. Jeg bliver inde og laver yoga - og prøver at sjippe lidt længere tid i dag.
14 år24. maj 2010 kl. 12:20
mia_duberg (slettet)
re: Motionsblog uge 21
Ugens mål
Mandag: 2 x 50minutter gåtur med hunden i raskt tempo
Tirsdag: 30 minutters cykling + 1 times zumba
Onsdag: 30 minutters cykling + 15 minutter crosstrainer
Torsdag - Søndag: Fri, fordi jeg er i Norge på mc-træf ;)
Jeg satser meget stærkt på at overholde dem alle. Hvis bare jeg er kommet ned i fitnesscenteret så går det hele meget nemmere, så skal man jo lave noget når nu man er der.
Og turene med hunden idag er nødvendige fordi det er den tid det tager at gå ud til det sted hvor vi går til hundetræning!
Held og lykke til jer andre
Mandag: 2 x 50minutter gåtur med hunden i raskt tempo
Tirsdag: 30 minutters cykling + 1 times zumba
Onsdag: 30 minutters cykling + 15 minutter crosstrainer
Torsdag - Søndag: Fri, fordi jeg er i Norge på mc-træf ;)
Jeg satser meget stærkt på at overholde dem alle. Hvis bare jeg er kommet ned i fitnesscenteret så går det hele meget nemmere, så skal man jo lave noget når nu man er der.
Og turene med hunden idag er nødvendige fordi det er den tid det tager at gå ud til det sted hvor vi går til hundetræning!
Held og lykke til jer andre
14 år24. maj 2010 kl. 14:00
kondifolket (slettet)
re: hejre: Motionsblog uge 21
hej siri s jeg har været ude og gået en tur, man bliver så glad når man har været ude at gå tur. det er godt at du har sjippe. hilsen kondifolket
14 år24. maj 2010 kl. 16:13
kondifolket (slettet)
hej mia dubbjerg det er meget godt at du træner så meget og går i motionscenter det er meget flot. jeg træner også i motioncenter og dyrker motion på arbejde. hilsen kondifolket
14 år24. maj 2010 kl. 16:41
SiriS (slettet)
Hej kondifolket, jeg gik faktisk en tur på en time alligevel - ligesom dig!
14 år24. maj 2010 kl. 18:12
kondifolket (slettet)
hej siri s er det ikke bare så skynd at værre ude i luften og gå tur, det syndes jeg at gå tur. hilsen kondifolket
14 år24. maj 2010 kl. 18:31
SiriS (slettet)
Jo, det er skønt! Naturen er utrolig smuk på denne årstid med alt det der blomstrer nu.
14 år24. maj 2010 kl. 20:42
kondifolket (slettet)
hej siri s ja solen skinner og fuglene synger og når det bliver varmt så er det dejlig at gå tur. hilsen kondifolket
14 år24. maj 2010 kl. 20:53