Vi cykler på arbejde..

Du læser en tråd i debat > motion

re: Vi cykler på arbejde..
hej kaj har du en kondicykle der hjemme, så kan du cykle når du kommer hjem fra arbejde. hilsen kondifolket
14 år23. maj 2010 kl. 14:54
Nej men jeg har mine ben og mine løbesko, så jeg løber en tur i stedet :-)
14 år23. maj 2010 kl. 15:55
hej kaj det er meget godt at du løber i det gode vejr. jeg har en gang løbet, men det gør jeg ikke mere. jeg laver motion på arbejde, og jeg går tur hver weekend. hilsen kondifolket
14 år23. maj 2010 kl. 20:13
Cykler på uni hver dag. Har vist ikke mere end 3 km. Men det er en dejlig tur og så slipper jeg for bybusserne;).

Nå, ja og så er det selvfølgelig godt at vide at man få rørt sig bare en lille smule de dage man ikke træner.
14 år26. maj 2010 kl. 11:59
hej jakob det er godt at du ikke tar bussen, men tar cyklen i stadenfor. jeg går altid på arbejde. hilsen kondifolket
14 år30. maj 2010 kl. 17:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });