Jeg hepper misundeligt fra sidelinien.
Jeg ville SÅ gerne cykle på arbejde, men jeg kan først aflevere min datter i dagpleje kl. 6.15 og møder selv 6.30, 12 km væk, så selv med en gang EPO i kroppen er det vist umuligt at nå ;-)
Men held og lykke til alle cyklisterne derude......jeg hepper med flag og det hele :-)
Vh Karin
#2 af bruger slettet
Kampagnen "Vi cykler på arbejde" er jo igang - og jeg har meldt mig på. Har cyklet begge veje hele denne uge (8,7 km hver vej) men ikke de to første uger pga overarbejde og sygdom.
Tanken er at man i denne tråd kan dele sine oplevelser på vejen, brokke sig over dårlige veje, juble over gode tider, erobrede bakker - samt dele information omkring hvor man kan få fat i billig cykeltøj.
Personligt er jeg lige nu på jagt efter en god cykelcomputer (jeg mistede den gamle). Den må ikke koste alverden - og jeg har fået øje på Polar i 600-700 kroners klassen. Er der nogen som har gode råd? Eller som har set et godt tilbud på sådan en cykelcomputer?
I øvrigt var nogen i gang med at slå en stor græsplæne i morges da jeg cyklede forbi. Det dufter dejligt, sådan noget nyslået græs !