Vil bare gerne dele min succesoplevelse fra igår med jer alle sammen.. Jeg gennemførte Iforms kvindeløb, 5km, løbe hele vejen på 31.30 - Tømmermænd fra lørdagens polterabend taget i betragtning er jeg MEGET stolt af den tid :-)
D. 24. juni står den på endnu et løb og jeg håber at komme under de 30min til den tid..
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg gennemførte Iforms kvindeløb, 5km, løbe hele vejen på 31.30 - Tømmermænd fra lørdagens polterabend taget i betragtning er jeg MEGET stolt af den tid :-)
D. 24. juni står den på endnu et løb og jeg håber at komme under de 30min til den tid..