Motionsblog uge 16

Du læser en tråd i debat > motion

re: Motionsblog uge 16
Svømning 45 minutter + 3x5 pistols.
14 år23. april 2010 kl. 21:51
Det blev endelig ordentligt vejr og jeg kom på cyklen.
14km på 45 min. Lykkedes mig at besejre den værste bakke i hele området :)
14 år24. april 2010 kl. 12:32
hejre: Motionsblog uge 16
hej noia det er dejlig vejr i dag, jeg har været ude i det flotte vejr, jeg har gået tur, det er bare så skønt at røre sig. det er dejlig at høre at du har cykle i det flotte vejr i dag. man skal dyrke motion så man kan holde vægten. hilsen annie jørgensen
14 år24. april 2010 kl. 14:05
re: hejre: Motionsblog uge 16
Styrketræning (overkrop), 45 minutter
14 år24. april 2010 kl. 21:27
Mange tak for det annie jørgensen :) Der er ikke noget skønnere end at være ude i det gode vejr!
14 år24. april 2010 kl. 21:37
Cykling: 3t 50m
14 år25. april 2010 kl. 17:36
Hvor er I vedholdende!

Jeg har været til familiefest. I dag har jeg så malet, luget og gået en tur. hver gang jeg prøver at motionere uden døre, får jeg lyst til at arbejde i haven eller vaske bil o.lign. i stedet for at træne. I morgen begynder en ny motionsuge, og jeg får en ny chance for at begynde forfra...

Giv mig lige et skub, jeg trænger vist til det.
14 år25. april 2010 kl. 18:40
SKUB!!! Det er da også motion at ordne have og vaske bil!
Mine planer for i morgen er en rask gå tur og 1 1/2 times pilates.
Jeg tager dagene som de kommer og dyrker det motion jeg når. Og hvis jeg ikke har noget nået, inden jeg skal i seng så står den på 10 - 20 min mavebøjninger! Så kan jeg lære det!
14 år25. april 2010 kl. 22:47
Tak, rdrd. Bemærkningen om at bilvask og havearbejde også er motion trækker jo lidt i den anden retning.Fint med integreret motion, men jeg ved jon godt at det ikke er nok, hvis jeg vil have en veltrænet krop med tonede muskler. Der ligger noget gammel fordom imod at det skulle være nødvendigt at træne. Man sørger jo for at røre sig på andre måder, ikk'. Og det er den fordom jeg skal arbejde med. Det går så fint i perioder, at jeg bare ikke fatter hvad det er der går galt når jeg ikke bare bliver ved. Motivationen er jo sådan set i orden.
Det der med at straffe sig selv bryder jeg mig bare ikke om. Det skal være sjovt! Det er da også høje krav at stille, men jeg kan jo ikke forestille mig at skulle eksercere resten af mine dage. Fortsættes i næste uges tråd.
14 år26. april 2010 kl. 07:10
Straffe sig selv skal man bestemt ikke. Jeg ser nu heller ikke mavebøjningerne som en straf, men mere som en lille bonus, hvis jeg ikke har fået gjort andre gode ting for mig selv. Jeg får lige slappet af i mit hoved og tænker ikke meget andet end - løft - sænk - løft - sænk. God vind med den rigtige træning. Jeg synes det har hjulpet mig til at få motion, at jeg kun taster rigtig motion ind og man vil jo så gerne have en glad smiley i den aktivitetsfaktor.
14 år26. april 2010 kl. 08:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });