Motionsblog uge 15

Du læser en tråd i debat > motion

re: Motionsblog uge 15
Hold da for pokker op! 6,5 km i dag. Og det var mig, der var døden nær ved at løbe 4 minutter på en hel gang sidste sommer.

Det går heller ikke så stærkt. Lidt over 8 km i timen, så der er room for improvement!!! Men målet på de 10 km i stræk synes inde for rækkevidde.

Og fantastisk med alle jer andre. Huy hvor det går!
14 år15. april 2010 kl. 18:01
Løbe 6,5km - godt, det ikke er mig der skal forsøge sådan noget. Kan lige lunte efter toget hvis jeg MEGET gerne vil med.

Næ, så hellere lige lidt over 3 timer på cyklen. Det magter jeg bedre.
14 år15. april 2010 kl. 22:39
Jeg skal have fundet på noget andet til lørdag, da svømmehallen er lukket pga tekniske problemer. Nogen forslag til hvad jeg kan lave, som giver ligeså godt som 2 t svømning? Måske vi skulle tage et smut ud på rideskolen og leje et par heste.
14 år15. april 2010 kl. 23:09
I går:
styrketræning 2x15 minutter
Svømning 45 minutter

I dag: hviledag (meget tiltrængt)
14 år17. april 2010 kl. 11:50
Det blev så til en times ridning og en halv times striglning. Jeg tror hesten nød at jeg fiskede efter at forbrænde ekstra kalorier med en ordentlig strigle tur.
Vi har hygget os, men det giver nu ikke helt ligeså godt som 2 timers banesvømning :-)
14 år17. april 2010 kl. 16:19
Og nu har jeg ondt i bagdelen. Og vabler imellem fingrene, fordi min datter har smidt hen ved ti par ridehandsker væk indtil videre i år. Der i blandt mine!
14 år17. april 2010 kl. 16:21
Efter svømningen i fredags puttede jeg yderligere 20 minutters styrketræning på.

I dag:
Landevejscykling: 71 km i restitutionstempo - der var to halvstore pauser da vi havde socialt arrangement i klubben. Dejligt med en rolig dag, til en forandring. Ærgeligt at jeg faldt i og fik spist to stykker winerbrød.
14 år18. april 2010 kl. 13:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });