#11 af Straight Edge (slettet)
Motionsblog uge 13
Du læser en tråd i debat > motionStraight Edge (slettet)
re: Motionsblog uge 13
Igår fik jeg for anden gang her i ferien taget i fitness =)
14 år1. april 2010 kl. 10:23
SiriS (slettet)
Jeg synes sgu jeg er sej! Træningen går rigtig disciplineret, og der er fremskridt at mærke for hver gang. Synes også min flade numse stritter lidt på en friskere måde. :-)
14 år1. april 2010 kl. 13:44
gtfh (slettet)
Hej Siri,
(fedt når der der fremskridt i træningen!)
Mht til mit "stunt" forleden:
Efter stor styrketræning er den grønne urin ikke helt ualmindelig, så dér kan jeg forvare det.
Det kan jeg ikke efter banetræningen. Om det er usundt eller ej, skal jeg ikke gøre mig klog på, men træningsmæssigt er det ikke snedigt at præstere på konkurrenceintensitet for tit. Nu kører jeg aldrig konkurrence og det er kun et par gange om året jeg går så meget amok, så det går nok alligevel.
Dagens indsats var noget mere behersket:
3t15min i roligt tempo - for mig var det årets første fællestræning på landevej. Lænd og rumpe skal lige vænne sig til at sidde +3 timer i sadlen - uff.
(fedt når der der fremskridt i træningen!)
Mht til mit "stunt" forleden:
Efter stor styrketræning er den grønne urin ikke helt ualmindelig, så dér kan jeg forvare det.
Det kan jeg ikke efter banetræningen. Om det er usundt eller ej, skal jeg ikke gøre mig klog på, men træningsmæssigt er det ikke snedigt at præstere på konkurrenceintensitet for tit. Nu kører jeg aldrig konkurrence og det er kun et par gange om året jeg går så meget amok, så det går nok alligevel.
Dagens indsats var noget mere behersket:
3t15min i roligt tempo - for mig var det årets første fællestræning på landevej. Lænd og rumpe skal lige vænne sig til at sidde +3 timer i sadlen - uff.
14 år1. april 2010 kl. 15:52
SiriS (slettet)
Støn, det lyder hårdt!
14 år1. april 2010 kl. 16:34
gtfh (slettet)
Det bliver værre når intensiteten går op og der bliver hældt bakke- og skiltespurter ind.
I dag blev det til 3 timers fællestræning på landevej - stadig roligt men det er nok også sidste gang.
I dag blev det til 3 timers fællestræning på landevej - stadig roligt men det er nok også sidste gang.
14 år2. april 2010 kl. 12:30
gtfh (slettet)
3 timers fællestræning på landevej. I 3 graders varme - regnvejr og vindstyrke voldsom. Og så satte de andre mig på de sidste stykke i sidemodvinden med det resultat at jeg kort efter gik sukkerkold.
Damn at man gør sådan noget frivilligt, hihi
Damn at man gør sådan noget frivilligt, hihi
14 år4. april 2010 kl. 15:14