#2 af biologi c
Motionsblog uge 13
Du læser en tråd i debat > motionbiologi c
re: Motionsblog uge 13
mandag løb 25min+ 4 min interval.
tirsdag 4min interval
ons: løb 25min + 4 min interval
torsdag: badminton 1time 30min.
fredag: løb 40min.
lørdag: gå 1time
søndag gå 1time
tirsdag 4min interval
ons: løb 25min + 4 min interval
torsdag: badminton 1time 30min.
fredag: løb 40min.
lørdag: gå 1time
søndag gå 1time
14 år29. marts 2010 kl. 16:44
sveske35 (slettet)
Nu vil jeg lige prøve at være med her, da jeg er stoppet med at indtastemin motion...
Mandag: 60min spinning
Tirsdag: 60min pump
Onsdag: FRI
Torsdag: 60min spinning
Fredag: Pump
Lørdag: 60min spinning
Søndag: evt. Pump hvis humøret/energien er til det
Mandag: 60min spinning
Tirsdag: 60min pump
Onsdag: FRI
Torsdag: 60min spinning
Fredag: Pump
Lørdag: 60min spinning
Søndag: evt. Pump hvis humøret/energien er til det
14 år29. marts 2010 kl. 20:03
SiriS (slettet)
Min uge skulle gerne komme til at tegne sig således:
Gennemføre fjerde uge af løbeprogram, anden uge af styrketræningsprogram fra iForms bog Styrketræning for kvinder, dvs tirsdag, torsdag og lørdag. Ingen svømning eller cykling denne uge, men rygtræning mandag og onsdag samt lidt yoga og stræk og en god gåtur i weekenden.
Gennemføre fjerde uge af løbeprogram, anden uge af styrketræningsprogram fra iForms bog Styrketræning for kvinder, dvs tirsdag, torsdag og lørdag. Ingen svømning eller cykling denne uge, men rygtræning mandag og onsdag samt lidt yoga og stræk og en god gåtur i weekenden.
14 år29. marts 2010 kl. 20:24
KarinaHadsten (slettet)
Her er min plan for ugen:
mandag: Løbetur (Jeg løb 4,2 km på 32 min)
tirsdag: Gå en tur på 5 km evt med min datter i løbevognen.
Onsdag: Løbe 4-5 km
Torsdag: Løbetur om formiddagen inden vi får gæster
Fredag: Gåtur (Geocaching)
Lørdag: Løbetur 4-5 km
Søndag: Gåtur
mandag: Løbetur (Jeg løb 4,2 km på 32 min)
tirsdag: Gå en tur på 5 km evt med min datter i løbevognen.
Onsdag: Løbe 4-5 km
Torsdag: Løbetur om formiddagen inden vi får gæster
Fredag: Gåtur (Geocaching)
Lørdag: Løbetur 4-5 km
Søndag: Gåtur
14 år30. marts 2010 kl. 08:45
SiriS (slettet)
Ny personlig forbrændingsrekord i dag, indtil videre på 2.313 kcal. Jeg er allerede blevet stærkere og kan tage hårdere fat. Det føles ret godt!
14 år30. marts 2010 kl. 18:18
gtfh (slettet)
Banecykling 2t 45m - kortintervaller og et par spinter.
Er fantastisk dejligt smadret i benene og har tisset grønt 2 gange nu. Vener og blodårer som jeg aldrig før har set, er poppet op de underligste steder. Så jeg fik vist givet den max gas i dag.
Er fantastisk dejligt smadret i benene og har tisset grønt 2 gange nu. Vener og blodårer som jeg aldrig før har set, er poppet op de underligste steder. Så jeg fik vist givet den max gas i dag.
14 år31. marts 2010 kl. 00:00
SiriS (slettet)
Hvad er det med det grønne tis? Ved du det?
14 år31. marts 2010 kl. 12:02
gtfh (slettet)
Det er protein som kroppen skiller sig af med. Det forekommer enten hvis man spiser protein i meget!!! overdrevne mængder eller hvis kroppens muskler har fået så mange tæsk, at mængden af nedbrudt protein er så stor at det ligefrem kan ses.
Selv, plejer jeg kun at opleve det ved en fullbody styrketræning med stor volumen og intensitet, så synes selv det var ret vildt efter cardio også selvom det var på cykelbanen.
I dag er jeg helt smadret og tog kun 40 minutters forsigtig styrketræning for overkroppen.
Selv, plejer jeg kun at opleve det ved en fullbody styrketræning med stor volumen og intensitet, så synes selv det var ret vildt efter cardio også selvom det var på cykelbanen.
I dag er jeg helt smadret og tog kun 40 minutters forsigtig styrketræning for overkroppen.
14 år31. marts 2010 kl. 12:44
SiriS (slettet)
Det lyder som om du har trænet for længe. Det er jo ikke meningen at du skal nedbryde musklerne i den grad? Lyder usundt og overdrevet.
Det er ikke for at disse dig. Det lyder som om du har haft det vildt skønt, jeg er bare lidt bekymret, og vil lige sikre mig at du ved hvad du gør. Men det lyder jo som om du har tjeck på det.
Det er ikke for at disse dig. Det lyder som om du har haft det vildt skønt, jeg er bare lidt bekymret, og vil lige sikre mig at du ved hvad du gør. Men det lyder jo som om du har tjeck på det.
14 år31. marts 2010 kl. 22:39
min planlagte motion i denne uge:
tirsdag: bold og balance
puls og styrke
onsdag: 2 x zumba (står som nr 2 på ventlisten til det ene hold)
Torsdag: løbe 15 km
fredag: måske løb igen da jeg ikke er hjemme i weekenden