motionsblog uge 9

Du læser en tråd i debat > motion

re: motionsblog uge 9
Åh, jeg er traaat! Allerede kort tid inde i træningsprogrammet skal jeg løbe 5 sæt à 2 min løb og 3 min gang. Det blev lidt tungt til sidst, må jeg indrømme, men jeg tror det er rigtig godt, og jeg skal nok følge med. Jeg har nu lagt et ugeprogram hvor jeg styrketræner og løber 3 gange om ugen, går og sjipper to gange, cykler og svømmer en gang samt laver stræk- og yogaøvelser hver dag - bare 10-15 min. Det skal nok sætte fut i min forbrænding, men jeg er spændt på om det bliver for meget for mig. Lige nu tager det ihvertfald en masse opmærksomhed, men mon det bliver ved med det? Hvad er jeres erfaringer? Det skulle jo gerne blive hverdag med motion efter et stykke tid.
14 år5. marts 2010 kl. 21:38
Har løbet en lille tur her til aften =) Har lidt ondt i knæet så prøver på kun at løbe en gang om ugen eller med halvanden uges mellemrum. Men det er svært for det går så godt lige nu =)
14 år8. marts 2010 kl. 00:28
Hov, det var forkert at jeg løb 5 sæt. Jeg havde kigget på en forkert uge, då kan jeg sgu da bedre forstå at jeg blev så træt!
14 år8. marts 2010 kl. 20:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });