#2 af SiriS (slettet)
motionsblog uge 9
Du læser en tråd i debat > motionSiriS (slettet)
re: motionsblog uge 9
Jeg hopper på her igen. Jeg er i dag begyndt at følge forsvarets grundtræningsprogram.
gtfh, hvad er en cykelsimulator på PC? Hvis du har forklaret det før, så sig til!
gtfh, hvad er en cykelsimulator på PC? Hvis du har forklaret det før, så sig til!
14 år1. marts 2010 kl. 23:40
Mivsel (slettet)
Målet denne uge er tre gange cirkeltræning og tre løbeture.
Og så den yoga jeg kan tage mig sammen til :)
Og så den yoga jeg kan tage mig sammen til :)
14 år2. marts 2010 kl. 08:41
gtfh (slettet)
SiriS, det er sådan en sjover her:
youtube.com
(lidt for amerikansk fremstilling og man kan sagtens springe det første 1½ minut over).
Skal i motionscenteret i dag og træne overkrop, formodentlig en times tid.
youtube.com
(lidt for amerikansk fremstilling og man kan sagtens springe det første 1½ minut over).
Skal i motionscenteret i dag og træne overkrop, formodentlig en times tid.
14 år2. marts 2010 kl. 09:57
Kirsten P (slettet)
ha ha siri jeg har et billede i mit hovede at en sergent der står og råber af dig imens du lave armbøjninger
14 år2. marts 2010 kl. 13:58
SiriS (slettet)
:-D LOL, Kirsten! Jeg faldt over en omtale af det i et forum på motion-online.dk i en kommentartråd under et andet løbeprogram for begyndere, og så blev jeg nysgerrig og fandt det på forsvarets hjemmeside. Det er sat op på en enkelt side i militærfarver: armygrøn, gul og rød. Fantastisk! Men det er nu meget overskueligt. Det er lavet til folk som har for svag fysik til at komme ind, så vi begynder et sted hvor alle kan være med.
14 år2. marts 2010 kl. 22:13
gtfh (slettet)
Cykelsimulator: 2t 45m
14 år3. marts 2010 kl. 18:57
Kirsten P (slettet)
ingen motion mandag og tirsdag men i aften har jeg været til zumba, men som nybegynder fik jeg nok ikke forbrændt alle de kal. der siges man kan.
I morgen skal jeg løbe 10 km og på lørdag 14 km.
I morgen skal jeg løbe 10 km og på lørdag 14 km.
14 år3. marts 2010 kl. 21:24
SiriS (slettet)
gtfh - det var en lang tur!
14 år4. marts 2010 kl. 12:15
SiriS (slettet)
Jeg har sjippet nogle gange i denne uge, og det var hårdt. Jeg kan kun holde til det i tre minutter. :-(
I går tog jeg cyklen, bare en lille runde på lidt over 6 km, og jeg må nok sige at jeg på vejen forstod det gode ved en motionscyel - der kan man jo bare stå af, når man vil. Men jeg oksede hjemad med ondt i r... og følte mig relativt sej bagefter. Utroligt, for 6 km er jo ingenting, men det var det altså alligevel. Jeg er sgu blevet gammel. Godt jeg gør noget ved formen igen nu, jeg er meget motiveret.
I går tog jeg cyklen, bare en lille runde på lidt over 6 km, og jeg må nok sige at jeg på vejen forstod det gode ved en motionscyel - der kan man jo bare stå af, når man vil. Men jeg oksede hjemad med ondt i r... og følte mig relativt sej bagefter. Utroligt, for 6 km er jo ingenting, men det var det altså alligevel. Jeg er sgu blevet gammel. Godt jeg gør noget ved formen igen nu, jeg er meget motiveret.
14 år5. marts 2010 kl. 11:39
Jeg skulle have kørt 60 minutter men PCeren frøs og jeg havde ikke mentalitet til at starte op igen.