#11 af annie jørgensen (slettet)
Motionsdagbog
Du læser en tråd i debat > motionannie jørgensen (slettet)
re: Hej Trinen123!
hej siris jeg vil godt hjælpe dig. du skal røre dig, du skal cylke og gå lange ture og spise sundt, mager kød, grønsager og ikke fede sager. jeg dyrker masser af motion og spiser sundt mad, mager kød og masser af grønsager. hilsen annie jørgensen
14 år23. april 2010 kl. 12:51
mopsie
motionsdagbog
Hej Annie
Som der tidligere er blevet skrevet til dig så er det helt rigtigt det du skriver, men det er noget vi alle sammen godt er klar over. Hvis du ønsker at hjælpe kan du svare på nogle af de konkrete ting vi skriver om i de forskellige tråde.
Jeg har været inde og læse om kondifolket som lyder ganske godt, jeg kan se det er et jobtilbud når man ikke kan være på arbejdsmarkedet, jeg syntes det er godt der er et sådan alternativ hvor I kan få hjælp og gode råd til ændring af livsstil.
Som der tidligere er blevet skrevet til dig så er det helt rigtigt det du skriver, men det er noget vi alle sammen godt er klar over. Hvis du ønsker at hjælpe kan du svare på nogle af de konkrete ting vi skriver om i de forskellige tråde.
Jeg har været inde og læse om kondifolket som lyder ganske godt, jeg kan se det er et jobtilbud når man ikke kan være på arbejdsmarkedet, jeg syntes det er godt der er et sådan alternativ hvor I kan få hjælp og gode råd til ændring af livsstil.
14 år23. april 2010 kl. 13:23
SiriS (slettet)
re: motionsdagbog
Tak, Annie!
Hilsen Siri
Hilsen Siri
14 år23. april 2010 kl. 16:36
annie jørgensen (slettet)
hej siris dyrker du motion hver dag, og spider du sund mad, jeg spiser ikke slik mere. og jeg røre mig meget på arbejde. jeg går ture hver weekend. hilsen annie jørgensen
14 år23. april 2010 kl. 17:51
hej mobsie dyrker du motion hver dag, husk at spise sundt og masser af grønsager, man skal dyrker motion 3 gange om ugen, man kan gå tur og cykle sig en tur. jeg dyrker motion på arbejde, jeg går tur hver weekend. hilsen annie jørgensen
14 år23. april 2010 kl. 20:07
re: re: re: re: Motionsdagbog
hej kirsten p du skal dyrke motion hver dag, du kan gå tur og cykle dig en tur. jeg dyrker motion på arbejde og hver 14 dag laver vi sund mad. og hver weekend går jeg tur. hilsen annie jørgensen
14 år23. april 2010 kl. 22:20
hej mopsie hvad skal du lave i dag, skal du dyrke motion , komme ud i luften, gå en tur, jeg skal ud i det flotte vejr i dag, jeg skal gå en lang tur i dag. hilsen annie jørgensen
14 år24. april 2010 kl. 11:54