Motionsdagbog

Du læser en tråd i debat > motion

Motionsdagbog
Hej. For andre skema-/graf-/tabel-freaks.
Jeg er begyndt at bruge en side som holder styr på motionen. Det er næsten lige så motiverende i forhold til motion som denne side er i forhold til kosten.
motionsdagbog.dk
Jeg stødte på den på en genial løbe-side, der hedder dourun.dk,
som i øvrigt også er rigtig god. Spændende motions-forum.
18 år18. januar 2006 kl. 09:41
re: Motionsdagbog
Tak for tippet - der vil jeg da kigge ind!
hilsen
Solakka
18 år27. januar 2006 kl. 23:53
re: re: Motionsdagbog
Hej Solakka.
Har du så også set, at man kan lave sin egen motions-, og vægt dagbog/-statistik. Jeg synes f.eks. at det er ret smart at lægge sine kropsmål ind, fordi vi ofte er så fokuserede udelukkende på vægten, men ikke så meget på hvordan vægten fordeler sig på kroppen og hvordan den flytter sig, når vi dyrker motion.
Bedste hilsner fra cmf
18 år29. januar 2006 kl. 12:58
re: re: re: Motionsdagbog
Vi er nogle der har en gruppe derinde. Vi er desværre kun et par stykker, så chatten er lidt død. Så hvis der er nogle, der har brug for lidt opmuntring, er de da mere end velkomne til at være med i gruppen: vedligehold:

Du har tabt mange kilo og er måske blevet normalvægtig - men du kan godt bruge nogen at "snakke" med om mad og motion. - Til at melde tilbage til om sejre og nederlag - og udveksle eraringer og ideer.
18 år9. marts 2006 kl. 12:46
re: re: re: re: Motionsdagbog
Nu har jeg været inde og melde mig til, men det kræver vist sit at få sat sig rigtig ind i den. Jeg kunne f.eks ikke finde gruppen vedlighold. Men det er måske heller ikke den gruppe jeg skal være i for jeg er ikke færdig med at tabe mig.
18 år9. marts 2006 kl. 14:13
Hej Trinen123!
Trinen, du bliver nok nødt til at fortælle os helt konkret hvad holdet hedder og hvilket kodeord der hører til, ellers har vi ikke mulighed for at deltage i Jeres gruppe.

Da gruppen Vedligehold ikke står under offentlige grupper, har jeg på fornemmelsen at det er et lukket hold, -derfor pass-word ;o)

Håber det var forståeligt. Jeg er selv med i en lukket gruppe derinde og har også brugt motionsdagbog.dk i nogle år. Det er en genial side! ;o)

Masser af hilsner fra Muldebeerg
18 år19. marts 2006 kl. 03:13
vi er en klub i slangerup, vi dyrker vi motion og hjælper folk med at komme ned i vægt.
14 år18. april 2010 kl. 20:10
jeg er kommet ned i vægt, jeg dyrker masser af motion i hver dag, og i weekend går jeg tur. jeg vil godt hjælpe jer med motion og komme ned i vægt.
14 år18. april 2010 kl. 20:39
re: Hej Trinen123!
vi hedder kondifolket, vi er en klub i slangerup, jeg dyrker motion og styrketræning og hjælper med at tabe sig. hilsen annie jørgensen
14 år19. april 2010 kl. 08:50
re: Hej Trinen123!
Hvis du vil hjælpe, så kom med gudlkornene! :-)

(Du hjælper ikke ved at sige at du vil hjælpe.)
14 år19. april 2010 kl. 10:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });