#12 af Sannew (slettet)
Motionsbloggen uge 48
Du læser en tråd i debat > motionSannew (slettet)
re: Motionsbloggen uge 48
Dejligt vejr i dag og en løbetur på en halv time. Dejligt (bagefter...)
14 år28. november 2009 kl. 17:46
bri (slettet)
løb 3- 3- 3- 7- 4- min.
skridt 10654
skridt 10654
14 år29. november 2009 kl. 09:09
angelique (slettet)
løb interval træning i 10 min, 1min på 8km/t og 1 på 11km/t osv. Og så gik jeg 5 min og løb 10 på 8km/t. Det var ikke meget men jeg cyklede da rundt i kbh i 1,5 time og jeg havde trods alt været på arbejde inden og det skal siges det var efter restaurant og druk fredag med 3 timers søvn. Så jeg er egentlig ok tilfreds med min præstation.
14 år29. november 2009 kl. 13:32
Sannew (slettet)
Jeg har været til juletamtam hele dagen, men det lykkedes mig at få klemt et kort kickboxing program ind her før dagen slutter
14 år29. november 2009 kl. 21:30
angelique (slettet)
Det blev osse sløjt med træningen igår. Fik dog gået til og fra træning og det var da små 7 km ialt men ellers blev det kun til: 5min på crosstrainer, 10min styrketræning, 5 min step og 5min løb.
Det er bare ik godt nok, så nu har jeg meldt mig til sygt mange hold i denne uge så jeg lige kan få rettet op på weekendens udskejelser samt forbygge næste weekends 2 julefrokoster inden mit mål på tirsdag.
Det er bare ik godt nok, så nu har jeg meldt mig til sygt mange hold i denne uge så jeg lige kan få rettet op på weekendens udskejelser samt forbygge næste weekends 2 julefrokoster inden mit mål på tirsdag.
14 år30. november 2009 kl. 08:54
Hva er tibetaner øvelser? Og husk man kan altid tvinge sin kæreste til ting :)
Og Sannew, det er da bare mega flot at løbe 30min i regnvejr. Det havde jeg bare aldrig gjort. Er generelt mega skod til at dyrke motion hjemme. Jeg skal slæbe min krop i træningscenter for ikke at finde på undskyldninger og overpsringshandlinger.
Igår var jeg doven og træt og ville bare hjem så det blev kun til 5min i romaskinen, 20min styrketræning og 20min lunte/hygge/jog på crosstraineren. Men jeg kom dog op på ca 2,5 timers gang og det er da heller ikke dårligt men ikke nok til at få mig over motions faktorer på 1,7. Hva er det egentlig for et tal og hvor kommer det fra?