#2 af Sannew (slettet)
Motionsbloggen uge 48
Du læser en tråd i debat > motionSannew (slettet)
re: Motionsbloggen uge 48
Hold da op Siris hvor er du energisk! Jeg kan godt forstå du må indføre tingene lidt af gangen, så det bliver vaner.
Jeg har været ude at løbe i dag. I øsregnvejr!!! så det blev kun 15 minutter. Hold op hvor blev jeg våd
Jeg har været ude at løbe i dag. I øsregnvejr!!! så det blev kun 15 minutter. Hold op hvor blev jeg våd
15 år23. november 2009 kl. 13:57
SiriS (slettet)
Nå, lyder det sådan! :-) Du ved da hvor jeg har kæmpet for at genoptage løbetræningen. Nu kører den endelig på 3. uge. Morgenturene er derudover det eneste der ligger fast. Mit samlede energiniveau ligger lige omkring 1,50, så der er et stykke op til 1,60, hvor jeg burde ligge. men ambitionen fejler ikke noget.
I dag kom jeg ikke ud at løbe, og var kun ude at gå i morges. Stor var derfor glæden over at se skridttælleren runde de 10000 efter en lang indkøbstur.
I dag kom jeg ikke ud at løbe, og var kun ude at gå i morges. Stor var derfor glæden over at se skridttælleren runde de 10000 efter en lang indkøbstur.
15 år23. november 2009 kl. 23:10
bri (slettet)
ljeg var i firness centeret og løb på løbebåndet,
3-4-5-4-2-2min løb med 1 min gang imellem, det var hårdt,rigtigt hårdt for benene, kunne godt mærke at jeg havde været syg, men jeg fuldførte, dejligt.
skridt 10768
mål løb på torsdag , skridt 10000 hver dag.
3-4-5-4-2-2min løb med 1 min gang imellem, det var hårdt,rigtigt hårdt for benene, kunne godt mærke at jeg havde været syg, men jeg fuldførte, dejligt.
skridt 10768
mål løb på torsdag , skridt 10000 hver dag.
14 år24. november 2009 kl. 10:53
Sannew (slettet)
Jeg lavede poweryoga i dag. Jeg forsøger at lave lidt afveksling, så jeg kommer kroppen igennem på mange måder i løbet af en uge.
Puh, hvor var det hårdt! Men godt - hvis I forstår ;-)
Puh, hvor var det hårdt! Men godt - hvis I forstår ;-)
14 år24. november 2009 kl. 22:32
SiriS (slettet)
Jeg fik ondt i maven i går, og kom ikke ud at løbe. Nåede op på 9000 skridt, og har en stærk beslutning om at gennemføre 10000 i dag + 1000. Løb - vi må se hvad maven siger, men det går da bedre. Det er nok bedst at komme ud, så jeg stadig kan følge med mit program. Måske i knap så hårdt tempo som tidligere, jeg føler mig slap i det.
Jeg har meget svært ved at lave yoga for mig selv. Jeg har stadig brug for instruktør, for at det ikke bliver kedeligt, og jeg er ikke kommet så langt som til at bruge DVD'er endnu, men det kan være det bliver fremtiden. Men alene tanken føles fjollet - jeg er aldrig alene, fordi både min kæreste og jeg arbejder hjemme. men det er formodentlig bare en grænse, man skal over. jeg kan jo godt lave rygøvelser i samme rum som ham. :-)
Jeg har meget svært ved at lave yoga for mig selv. Jeg har stadig brug for instruktør, for at det ikke bliver kedeligt, og jeg er ikke kommet så langt som til at bruge DVD'er endnu, men det kan være det bliver fremtiden. Men alene tanken føles fjollet - jeg er aldrig alene, fordi både min kæreste og jeg arbejder hjemme. men det er formodentlig bare en grænse, man skal over. jeg kan jo godt lave rygøvelser i samme rum som ham. :-)
14 år25. november 2009 kl. 10:50
angelique (slettet)
Jeg løb 8 km på 1 time igår. Hurraaaaaaaa for mig :)
Jeg har aldrig løbet så langt før eller så længe for den sags skyld. Ved godt jeg løber lidt langsomt men det må der jo arbejdes på. Er sikker på at det må være alt den spinning der gir kondi uden man bemærker det. Har besluttet mig for at næste gang så bliver det 10km, for jeg var træt sidst men ikke døende eller mega forpustet eller noget.
Jeg har aldrig løbet så langt før eller så længe for den sags skyld. Ved godt jeg løber lidt langsomt men det må der jo arbejdes på. Er sikker på at det må være alt den spinning der gir kondi uden man bemærker det. Har besluttet mig for at næste gang så bliver det 10km, for jeg var træt sidst men ikke døende eller mega forpustet eller noget.
14 år26. november 2009 kl. 10:56
SiriS (slettet)
WOW! Godt gået - eller skulle man sige løbet?!
14 år26. november 2009 kl. 16:13
Sannew (slettet)
Wow angelique! Fantastisk!
Jeg var ude at løbe en halv times tid i går. I regnen, men det var meget rart.
Siris: med hensyn til yoga på stuegulvet: jeg har et stort hus, og kan sagtens finde et sted, hvor jeg ikke bliver forstyrret. Men jeg har altså også den regel, at hvis man absolut skal være i det rum, hvor jeg træner, så skal man deltage (det holder som regel mine børn væk!)
Der er ingen gratis kigning!!!
Jeg var ude at løbe en halv times tid i går. I regnen, men det var meget rart.
Siris: med hensyn til yoga på stuegulvet: jeg har et stort hus, og kan sagtens finde et sted, hvor jeg ikke bliver forstyrret. Men jeg har altså også den regel, at hvis man absolut skal være i det rum, hvor jeg træner, så skal man deltage (det holder som regel mine børn væk!)
Der er ingen gratis kigning!!!
14 år27. november 2009 kl. 08:00
bri (slettet)
løb igår 3-3-4-6-3 min.
skridt 10688 så jeg er godt tilfreds
skridt 10688 så jeg er godt tilfreds
14 år27. november 2009 kl. 08:40
Det går fint med at gå morgenture og også en tur senere på dagen, og løbetræningen kører nu af sig selv. for at komme op på 10.000 skridt om dagen skal jeg enten gå længere eller lægge en tur mere ind hver dag. Så mit fokus i denne uge er at holde mig over 10000 skridt hver dag.
Tibetanerøvelserne må vente, jeg ved at jeg kun kan indføre en ting ad gangen.
Mine lidt mere langsigtede mål er at få noget styrketræning og daglige yoga- eller tibetanerøvelser samt en ugentlig svømmetur ind i mit program. Jeg har før kørt det hele på en gang, men efter et par uger kører jeg sur i det, fordi det har væltet min hverdag omkuld, så jeg kører en ting ind ad gangen.
God uge til alle!