Motionsbloggen uge 44

Du læser en tråd i debat > motion

re: Motionsbloggen uge 44
Hele ugen har været noget stille. Jeg går mine små morgenture, og det er så det. Hjemme har jeg dog bevæget mig ekstremt meget rundt, ryddet op, flyttet om, gjort rent, bagt og lavet mad til den helt store guldmedalje pga selskabelighed og en pludselig raptus, som har varet i dagevis. Men hård motion, hvor pulsen er kommet nævneværdigt op har jeg ikke dyrket. Jeg har dog fået endnu et lille puf, jeg har nemlig fået en løbejakke forærende, så et af mine mål i næste uge er at komme i gang med løbetræningen igen. Min gåmakker har været optaget hele ugen.
15 år3. november 2009 kl. 20:01
re: Motionsbloggen uge 44
Hej Johanne
Ja, jeg har det med at blive begejstret, når der er noget, jeg synes er sjovt, og kickboxing er virkelig. Sidder lige nu og drypper sved ned i tastaturet efter ca 30 minutters slåen og sparken.

Man kan jo godt gå ud og kickboxe med nogen andre, men det er faktisk meget velegnet til at gøre selv. Jeg går ud fra, at hvis man vil bruge det til selvforsvar, så vil det være en god ide af have noget at sparke/slå imod. Og efterhånden som man kommer i form kan man også købe sådan nogle håndvægtshandsker, så man får mere styrke i slagene.

Men det er ikke nødvendigt. Det virker super godt at gøre det hjemme på stuegulvet.

Jeg vil anbefale, at du fx låner Charlotte Birchows kickboxing dvd på biblioteket, for at prøve det. Jeg er ikke så vild med hende, men hendes kickbox program er så vidt jeg husker ret godt. Måske kan du også finde nogle andre for at prøve.

Efter jeg var gået i gang fik jeg en del ud af at køre programmet kickboxing for dummies i en periode. Det er ikke så hårdt, så man får mulighed for at lære slag og spark ordentligt.
15 år4. november 2009 kl. 20:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });