#11 af SiriS (slettet)
Motionsbloggen uge 43
Du læser en tråd i debat > motionSiriS (slettet)
re: Motionsbloggen uge 43
Altså gang - ikke løb!
15 år22. oktober 2009 kl. 12:13
Sannew (slettet)
I dag løb jeg 12 minutter - piece of cake, pew!
Turen blev så kort, fordi jeg havde forregnet mig. Troede jeg kunne indlægge en løbetur på vej ned efter den yngste, men det lod sig kun delvist gøre.
Så har jeg fulgt op med lidt kickboxing for fornøjelsens skyld.
God weekend til alle motionister!
Turen blev så kort, fordi jeg havde forregnet mig. Troede jeg kunne indlægge en løbetur på vej ned efter den yngste, men det lod sig kun delvist gøre.
Så har jeg fulgt op med lidt kickboxing for fornøjelsens skyld.
God weekend til alle motionister!
15 år23. oktober 2009 kl. 19:07
SiriS (slettet)
Bedre lidt end ingenting! Jeg gik en kort tur til morgen, men eftermiddagsturen gik i vasken, da min makker aflyste, og jeg kunne ikke tage mig sammen.
15 år23. oktober 2009 kl. 21:47
Sign (slettet)
Nogen der bor i Søborg /omegn der vil ud og løbe i mosen??? Jeg startede med en ussel tid på 2 km, hvor jeg knap kunne løbe hele vejen... Nu løber jeg hurtigere hele 4 km og rigtig langsomt 6 km.... Synes det er vildt fedt at have udviklet sig så meget på bare 2 måneder :-)
15 år24. oktober 2009 kl. 12:46
SiriS (slettet)
Motiverende læsning! Til lykke med din bedre form - flot gået!
15 år24. oktober 2009 kl. 20:37
biologi c
jeg vil prøve 7 timer på stepmaskine.
selvom det lyder af ret meget...men min vægt står stille, har taget et kg på... så jeg prøver med mere motion.
selvom det lyder af ret meget...men min vægt står stille, har taget et kg på... så jeg prøver med mere motion.
15 år25. oktober 2009 kl. 08:56
SiriS (slettet)
biologi c
Hjemme? På en dag? Eller en uge? Pas på overbelastning! :-)
Jeg skrev lige et indlæg i en anden tråd, som var ret motiverende for mig selv, så nu er jeg gået i gang med at lægge et motionsprogram for den kommende uge. I dag skal jeg ud at gå, men genoptager også løbe- og styrketræning. Jeg bruger iForms motionsplanner - måske en idé for andre?
Hjemme? På en dag? Eller en uge? Pas på overbelastning! :-)
Jeg skrev lige et indlæg i en anden tråd, som var ret motiverende for mig selv, så nu er jeg gået i gang med at lægge et motionsprogram for den kommende uge. I dag skal jeg ud at gå, men genoptager også løbe- og styrketræning. Jeg bruger iForms motionsplanner - måske en idé for andre?
15 år25. oktober 2009 kl. 10:40
SiriS (slettet)
thiim
Hvad med at 'avertere' efter en løbemakker i en selvstændig tråd? Måske er der flere der ser det, mener jeg.
Hvad med at 'avertere' efter en løbemakker i en selvstændig tråd? Måske er der flere der ser det, mener jeg.
15 år25. oktober 2009 kl. 10:42
SiriS (slettet)
Gik en tur på 8,5 km i dag og skal ikke ud at løbe her kl 16. Jeg er flad!
15 år25. oktober 2009 kl. 15:17
Sannew (slettet)
Nej, hvor er i altså aktive. Selv har jeg lavet havearbejde i dag og kickboxong. Har lånt en kickboxing dvd af en veninde, og det er altså sjovt!
Gardinerne må selvfølgelig for, og der er "forbudt for børn", når mor her spjætter, men skægt er det faneme! Måske skulle du prøve, biologi c? Det sætter virkelig gang i forbrændingen - man brænder snildt 5-600 kcl i timen - hvis man altså holder en time....!
Gardinerne må selvfølgelig for, og der er "forbudt for børn", når mor her spjætter, men skægt er det faneme! Måske skulle du prøve, biologi c? Det sætter virkelig gang i forbrændingen - man brænder snildt 5-600 kcl i timen - hvis man altså holder en time....!
15 år25. oktober 2009 kl. 15:45