Motionsbloggen uge 43

Du læser en tråd i debat > motion

Motionsbloggen uge 43
Denne tråd er til støtte for begyndermotionister, der har brug for at opmuntre hinanden og dele fremskridtene, 'prale' og sukke.

Nogen der vil være med?

Jeg har endelig fundet en gå-makker. Mit fokus er fortsat at komme ud at gå, og jeg drømmer om at tage mig sammen til at løbe igen i denne uge. Mine undskyldninger går mest på travlhed, men det holder overhovedet ikke.
15 år19. oktober 2009 kl. 09:03
re: Motionsbloggen uge 43
Dejligt med en makker :)
Jeg har været i fitnesscenter idag.
15 år19. oktober 2009 kl. 20:37
jeg skal ud og gå. 3timer
15 år20. oktober 2009 kl. 10:16
Siris - tillykke med gåmakkeren. Og I andre: godt gået ;-)

Jeg var ude at løbe igen i går. Jeg tør foreløbig slet ikke løbe mindre end 30 minutter, for det er så stort for mig, og jeg er bange for, at hvis jeg én gang løber mindre, så er det løb kørt (øh!).

Jeg løber tøffe-langsomt - er sikker på, at der vil være nogen, der ikke engang ville gå med til at kalde det løb - men jeg håber at få forbedret på farten og formen efter et stykke tid
15 år20. oktober 2009 kl. 13:09
Jeg gik de 10000 skridt i går, for første gang i lang tid. I dag har jeg været til yoga og er træt, men skal ud at gå om lidt med min nye makker.
15 år20. oktober 2009 kl. 14:52
SanneW

Jeg tror det er meget godt at holde fast i det gode resultat. Og det er en god idé for begyndere at løbe så langsomt man kan, for ikke at overbelaste leddene. Formen skal nok komme hen ad vejen, det handler sgu om tilvænningen til at komme ud og de stadige bitte små forbedringer, som man hele tiden opnår, på tid, distance, kondition, styrke og fedttab. Yay!

Min kæreste kan gå stærkere end jeg løber - men så bliver han også forpustet. :-)
15 år20. oktober 2009 kl. 16:04
Hm, jeg tror sgu en makker er en rigtig god ting - vi gik i hvert fald længere end jeg ellers gad - 4,5 km.
15 år20. oktober 2009 kl. 16:53
Hehe - jeg kan godt lide at tænke på min sneglefart som noget, der skåner led og muskler og langsomt bygger farten op.

Jeg synes stadig det er superhårdt - men jeg kan virkelig se en formændring. Fra begyndelsen af sommeren, hvor 3 minutters løb var laaaaangt og næsten uoverskueligt og så til nu, hvor der går 8 munitter, før første krise kommer og jeg kommer helt op over 20 minutter før næste krise kommer. Den varer tilgengæld det meste af resten af løbeturen!

Men forhåbentlig går det så efterhånden over.
15 år21. oktober 2009 kl. 13:45
Skriv noget mere om det! Du har næsten talt mig i løbeskoene igen! :-)
Det meste af dagen i dag har jeg været til begravelse, så denne dag var ganske passiv, men i morgen har jeg en aftale om en gå-tur. Og så må jeg jo se, om jeg finder på noget mere.
15 år21. oktober 2009 kl. 20:46
5,7 km på lidt tre kvarter - 1 tm.
15 år22. oktober 2009 kl. 12:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });