Jaja, jeg har gjort rent og været til koncert og gået ture og jeg kom også til yoga - det gik forrygende, helt uventet. Jeg laver stræk næsten dagligt, men skridttælling, styrketræning og pulstræning, - min bare...
IForm har en træningsplanner - den har jeg brugt i to dage, og så kom jeg fra det igen. Jeg begynder efterhånden at blive lidt bekymret for mig selv. Hvordan skal det gå i vinter, når det bliver koldt at komme ud, når jeg ikke kommer af sted allerede nu?
Jeg er glad for at følges med jer. det er fortsat inspirerende at læse hvad I hver især gør for jeres krop.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
IForm har en træningsplanner - den har jeg brugt i to dage, og så kom jeg fra det igen. Jeg begynder efterhånden at blive lidt bekymret for mig selv. Hvordan skal det gå i vinter, når det bliver koldt at komme ud, når jeg ikke kommer af sted allerede nu?
Jeg er glad for at følges med jer. det er fortsat inspirerende at læse hvad I hver især gør for jeres krop.