#2 af Suuus (slettet)
Motionsbloggen uge 41
Du læser en tråd i debat > motionSuuus (slettet)
re: Motionsbloggen uge 41
Det lyder som en god pladn SiriS.
Idag har jeg været i fitness :)
Imorgen står den på løb i idræt med 4. årgang og efter job er der boksetræning.
Idag har jeg været i fitness :)
Imorgen står den på løb i idræt med 4. årgang og efter job er der boksetræning.
15 år5. oktober 2009 kl. 18:03
Frk Jakob (slettet)
Idag har jeg ingen motion dyrket, udover at tusse rundt til forskellige ting. Så jeg kan ikke være positiv foregangskvinde idag :)
15 år6. oktober 2009 kl. 01:31
Suuus (slettet)
Hm.. ingen motion idag. Ondt fra boksning igår, men imorgen står den på fitnesscenter kl 6.00!
15 år7. oktober 2009 kl. 20:36
Frk Jakob (slettet)
Jeg er begyndt på nogle få, enkle yoga øvelser hver morgen og aften. Bruger ca 15 min - det er super hårdt. Jeg strækker og styrker og primært for at få øget smidighed og velvære.
Idag har jeg igen ikke lavet ret meget, andet end at sidde på min flade R*v ;) er træt af min åndssvage fod
Idag har jeg igen ikke lavet ret meget, andet end at sidde på min flade R*v ;) er træt af min åndssvage fod
15 år8. oktober 2009 kl. 01:01
Sannew (slettet)
Jeg har slet ikke fået skrevet, selvom jeg egentlig har været meget aktiv - eller måske derfor. I ugens løb har jeg fået lavet (power)yoga, dans og har også løbet en gang. Der løb jeg 20 minutter, og det er jeg ret stolt af! Løbeprogrammet sagde ellers 9 minutter og 8 minutter med en pause på 2 imellem, men jeg havde slet ikke lyst til at stanse, da jeg var i nærheden af de 9. Så i stedet vendte jeg om og løb hele vejen hjem.
I går fik jeg absolut ingenting lavet, så i dag vil jeg løbe igen, og så måske få lavet lidt yoga i aften
Rigtig god vind alle sammen.
I går fik jeg absolut ingenting lavet, så i dag vil jeg løbe igen, og så måske få lavet lidt yoga i aften
Rigtig god vind alle sammen.
15 år8. oktober 2009 kl. 08:59
Sannew (slettet)
Jeg fik både øbet og lavet yoga forleden, så det var jo godt.
I går blev det til lidt cardio-dance (bare 20 minutter), og så må vi se, hvad det bliver til i dag.
I går blev det til lidt cardio-dance (bare 20 minutter), og så må vi se, hvad det bliver til i dag.
15 år10. oktober 2009 kl. 10:11
Suuus (slettet)
Hm var til boksetræning igår - men det fik jeg da ødelagt om aftenen. Med øl og nachos til fodboldkampen.. hm.. Idag er jeg ret så træt af mig selv - hvorfor kan jeg ikke bare lade det stå???? Når men den står i hvert fald på en lang løbe tur idag!!!
15 år11. oktober 2009 kl. 09:33
Sannew (slettet)
Var i biffen i går, og det betyder popcorn.
Den eneste motion jeg fik, var da armene røg op, da vi scorede mod Sverige.
I dag har jeg lavet poweryoga, og jeg satser lidt på en løbetur senere. Men hvis det bliver ved med at sile ned, må jeg jo have en af motionsdvderne frem.
Den eneste motion jeg fik, var da armene røg op, da vi scorede mod Sverige.
I dag har jeg lavet poweryoga, og jeg satser lidt på en løbetur senere. Men hvis det bliver ved med at sile ned, må jeg jo have en af motionsdvderne frem.
15 år11. oktober 2009 kl. 13:24
Suuus (slettet)
Så fik jeg klaret løbeturen:)
15 år11. oktober 2009 kl. 16:17
Jeg lægger ud med at erklære denne uge for de gode vaners uge for mit vedkommende. Jeg vil genoptage mine morgenture, som jeg er kommet fra igen, samt løbetræning efter program. Jeg bør også komme i gang igen med hjemmeøvelser, men på meget lavt blus for ikke at skræmme mig selv. Jeg har også den opgave at snakke med min yogainstruktør om hvordan jeg bedst fortsætter efter en pause på tre uger.
Det handler altså i første omgang mere om at komme i gang igen end om at banke en masse kalorier af. Jeg vil gerne både pulstræne i mindst en halv time hver anden dag og gå 10.000 skridt om dagen samt styrketræne til udmattelse tre gange om ugen - foruden daglige yogaøvelser. Jeg skal nok komme derhen med tiden, og selv om det føles som om der er lang vej, behøver der ikke være det - det er et spørgsmål om at lægge en ordentlig plan og - ikke mindst - kaste mig ud i det og blive ved.
Min plan er at tage så små skridt at jeg ikke opgiver på forhånd, men bygger styrken op gradvist. Jeg ved at det kan gå ret stærkt trods alt, jeg kan jo godt finde ud af at presse mig selv lidt, når jeg først er i gang.