Skal tabe mig, hvordan?
Du læser en tråd i debat > motionbiologi c
re: Skal tabe mig, hvordan?
flot
15 år24. oktober 2009 kl. 16:08
Anonym
re: Skal tabe mig, hvordan?
Kan altså anbefale at finde et cardio hold i fitness centeret som du synes er SJOVT. Det skal være så du får LYST til at tage i fitness centeret.... så er det altså klart nemmere at være vedholdende og motiveret. Jeg startede i fitnesscenteret i april og fandt et hold jeg synes er SÅ FEDT - Bodyjam. Kan godt lide at danse til fed musik så den form for aerobic er perfekt til mig. Det føles overhovedet ikke som motion (jo man sveder selvfølgelig, men ens fokus er et helt andet sted end på selve motionen). Har meldt mig i fitnesscenter MANGE gange før og det holdt max 2 måneder så blev jeg træt af det (og fattig - det er jo ikke ligefrem billigt) og slet ikke motiveret til at fortsætte fordi jeg bare brugte maskiner og crosstrainer. Synes simpelthen det er SÅ kedeligt og det føles virkelig som tortur. Efter jeg er begyndt til Bodyjam elsker jeg at tage i fitnesscenteret (og kombinerer det også med styrketræning nogle dage) og jeg GLÆDER mig til at komme derned!!!!! Hvor vildt er det???? Glæde sig til at komme ned og træne.... det er VIRKELIG blevet noget jeg ser frem til. Jeg er nok dernede 4-5 dage om ugen men laver så forskellige ting så det bliver variende... men har virkelig opdaget hvor FEDT det er at træne... bliver helt høj af det :-)
15 år5. november 2009 kl. 20:36
Jeg spiste meget sundt i forvejen,men har huller i den søde tand, som spændte ben for den slanke linie... + absolut manglende rygrad og standhaftighed.... Jeg skar ALT, alt alt væk, kun sund mad ingen - overhovedet ingen slik og kager is og andre godter, det hjælp absolut minus... så blev jeg simpelt hen så tosset på det urimelige i at jeg ikke kunne tabe mig og ingen usuunde ting spiste, jeg hader motion virkelig det er den værste straf, men jeg har en meget flot galle kjole min kusine har syet og den skal sidde igen som den gjorde da hun syede den... så fanden tog ved mig og jeg sagde til min stakkels mand som lamslået så til mit vandvid, at nu skulle jeg ud og løbe, han kunne nok ikke rigtig tro det, troede måske lidt der var en anden og at det var en dårlig løgn.. men nej, nu er det MIG der bestemmer over min krop, og jeg taber de 10 kg inden jul!
Jeg løber/går/løber i 30 min 3 gange om uen og det går på raske fjed allerede, jeg kan løbe mere længere og lidt hurtigere, jeg har valgt en rute der lokker mig og glæder mig, og jeg ser nu på vægten at det nytter, det tog sin tid, men der er nu røget 3,5 kg. så bare velkommen først i helvede siden i kampen og dernæst i mål..... du kan godt, men det koster!!!!!!!!!