Idéer til et løbeprogram?

Du læser en tråd i debat > motion

re: Idéer til et løbeprogram?
Du kan gå ind på aktivtræning.dk, iform.dk eller marathonsport.dk og finde løbeprogrammer hvor du kan træne dig op til at løbe 5 km. uden stop.

Jeg følger selv et program fra aktiv træning, fordi jeg skal løbe erimtage løbet i KBh til oktober, sammen med min bror.

Jeg har haft utrolig stor gavn af det indtil videre også selvom jeg er nød til at springe nogen træningsaftener over da jeg spiller fodbold og vi har et tæt pakket program i øjeblikket. :-)
15 år26. april 2009 kl. 08:49
re: Idéer til et løbeprogram?
Hej, prøv denne hjemmeside:
(et forældet link til motion-online.dk er blevet fjernet)

, der finder du også opmåling af evt. rute. Go fornøjelse
15 år30. april 2009 kl. 10:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });