#11 af Calle (slettet)
Motionsskalle uge 31
Du læser en tråd i debat > motionCalle (slettet)
re: Motionsskalle uge 31
Kbh ER for sent, for der stoppede jeg allerede 11 juni - jeg var bare udlånt til hovedkontoret i et halvt år 3 dage om ugen - og der var bare ikke dage hvor det praktisk lod sig gøre - det var nu kun 109 km fra Korsør, så ikke noget afskrækkende - men jeg finder nok en ny tosset udfordring
16 år28. juli 2008 kl. 14:56
Kirsten P (slettet)
midtugesevaluering.
Jeg har ikke kunne løbe 45 min i streg endnu. I mandags blev det kun til 32 min og igår onsdag blev til til 38 min men det går da fremad. ydermere var mine ben meget tunge til spining i dag, så jeg "snød" lidt med belastningen så det bliver ikke rigtig til en skallle.
Jeg har ikke kunne løbe 45 min i streg endnu. I mandags blev det kun til 32 min og igår onsdag blev til til 38 min men det går da fremad. ydermere var mine ben meget tunge til spining i dag, så jeg "snød" lidt med belastningen så det bliver ikke rigtig til en skallle.
16 år31. juli 2008 kl. 13:28
tynd74
jeg fik ikke gjort noget af det . pga at jeg malede huset og minus svømning fordi datteren havde villet med men hun havde mens. lutter ene af dårlige undskyldninger;-(
planglægger dog det samme for næste uge. der kan hun jo deltage ellers gør jeg det i hvert tilfælde når hun er startet i skolen igen ;O)
godt du kom afted kirsten ;O)
lise
planglægger dog det samme for næste uge. der kan hun jo deltage ellers gør jeg det i hvert tilfælde når hun er startet i skolen igen ;O)
godt du kom afted kirsten ;O)
lise
16 år31. juli 2008 kl. 19:27
Kirsten P (slettet)
Nu fik jeg gjort det - løb 45 min i streg. Jeg havde hellere ikke været på arbejde først og ejheller til spinning tidliger på dagen som i onsdags. Sidst men ikke mindst er temp. mere menneskelig.
16 år2. august 2008 kl. 13:08
Kaktus (slettet)
Min motionsuge er gået HELT i fisk :(
Har været syg med influenza + diarre, så det er kun blevet til en enkelt løbetur, men cyklet på arbejde hver dag har jeg dog præsteret :)
Håber, på bedre resultater i næste uge :)
Kirsten: Godt gået med 45 min løb - jeg er vildt imponeret :)
Har været syg med influenza + diarre, så det er kun blevet til en enkelt løbetur, men cyklet på arbejde hver dag har jeg dog præsteret :)
Håber, på bedre resultater i næste uge :)
Kirsten: Godt gået med 45 min løb - jeg er vildt imponeret :)
16 år2. august 2008 kl. 13:43