#11 af Calle (slettet)
Motionsskalle uge 23
Du læser en tråd i debat > motionCalle (slettet)
re: Motionsskalle uge 23
Arrrg - døden med tog så længe - der burde være et træningsrum på de lange ture :o)
16 år6. juni 2008 kl. 15:26
Calle (slettet)
Hmmm - ugen er ved at være ovre - ikke helt den indsats jeg lovede: Torsdag blev en dag med familien, og fredag blev mit hold aflyst. Kørte løb lørdag med god indsats 100 km på 3 timer 8 min - OK i betragtning af vi kun kørte 2 mand sammen og derfor måtte lave alt arbejdet selv - missede desværre den rigtige gruppe pga. en dårligt afviklet start af arrangørerne, så dem vi kom til at starte med kørte alt for langsomt til vores temperament.
Heller ikke tømmermænd i dag som lovet - havde gæster til hyggeligt samvær, men det blev til et meget moderat øl-indtag (var for træt!!!).
Så mon ikke jeg kan lokke den store af pigerne ud påen kort tur - ellers bliver det lidt i aften for at kompensere for min manglende indsats torsdag og fredag.
Heller ikke tømmermænd i dag som lovet - havde gæster til hyggeligt samvær, men det blev til et meget moderat øl-indtag (var for træt!!!).
Så mon ikke jeg kan lokke den store af pigerne ud påen kort tur - ellers bliver det lidt i aften for at kompensere for min manglende indsats torsdag og fredag.
16 år8. juni 2008 kl. 09:50
Calle (slettet)
Så er søndagen omme - det blev i dag til en hel dags hårdt havearbejde med opgravning af træstubbe og rødder, kørsel med haveaffald og plantning. Javel er det ikke motion i traditionel forstand, men kors hvor jeg knoklede :o)
Dagen er rundet af med 55 km på cykel - lige en trilletur på under 2 timer.
Så kan godt være min uge bekendt - trods alt.
Dagen er rundet af med 55 km på cykel - lige en trilletur på under 2 timer.
Så kan godt være min uge bekendt - trods alt.
16 år8. juni 2008 kl. 23:04