#11 af Calle (slettet)
Motionsskalle i uge 15
Du læser en tråd i debat > motionCalle (slettet)
re: Motionsskalle i uge 15 - klap mig selv på skulderen
Sikkert, men jeg har faktisk aldrig rigtigt fået målt blodtryk da jeg var tung - det var egentlig kun noget jeg besluttede mig for efter at have set en reklame for det i tv - nu er jeg jo mand på 41 år - og så anbefaler de at man måler blodtrykket en gang om året. Mit var da også OK.
16 år12. april 2008 kl. 20:27
Calle (slettet)
Så er week-enden ovre og tid til status:
Ugens forløb er beskrevet tidligere - desværre kunne jeg ikke nå en lang cykletur her i aften - har været i haven hele week-enden, hvilket jo også har givet lidt.
Så den store af pigerne og jeg løb/gik 4,6 km (20 min løb 10 gang). Det skulle opveje en lille smule den manglende cykeltur - og så er vi klar til uge 16.
Ugens forløb er beskrevet tidligere - desværre kunne jeg ikke nå en lang cykletur her i aften - har været i haven hele week-enden, hvilket jo også har givet lidt.
Så den store af pigerne og jeg løb/gik 4,6 km (20 min løb 10 gang). Det skulle opveje en lille smule den manglende cykeltur - og så er vi klar til uge 16.
16 år13. april 2008 kl. 20:50
claus (slettet)
Jeg kom som lovet op på cyklen 4 dage - selv om jeg først var hjemme sent i dag. Det blev til over 3½ time i alt, så jeg er godt tilfreds :-)
Claus
Claus
16 år13. april 2008 kl. 22:01