Motionsskalle i uge 13

Du læser en tråd i debat > motion

Motionsskalle i uge 13
God idé med disse "motions tråde" så tænkte at jeg ville oprette den for uge 13.

Mandag: Iforms 15 ugers maveprogram uge 1 og smidighedsøvelser
Tirsdag: 30 min cardio (trappe) og evt. lidt styrketræning (arme)
Onsdag: Rulleskøjter 30-40 min og Iforms 15 ugers maveprogram
Torsdag: 30 min cardio og lidt styrketræning (arme)
Fredag: Iforms 15 ugers maveprogram og smidighedsøvelser
Lørdag: Rulleskøjter 30-40 min
Søndag: 30 min cardio og lidt styrketræning (arme)
16 år23. marts 2008 kl. 11:04
re: Motionsskalle i uge 13
Det var da et dejligt ambitiøst udlæg, du kommer med der - motion 7 dage om ugen, sådan!

Jeg endte med her i påskeugen at cykle endnu mere, end jeg havde håbet, så hvis der skal være udfordring i det må jeg jo skrue målene op: Jeg tager mindst 5 timer på motionscyklen i uge 13!
16 år23. marts 2008 kl. 12:15
Sejt :)
16 år24. marts 2008 kl. 01:44
Fedt at se alle andre tage inititativ til en uge-skalle.
Jeg byder også ind for denne uge:
Jeg har 2 timers spinning - en onsdag og en fredag - det er ikke nogen skalle, da jeg ved at jeg komme til at køre dem, da det jo er mig der er instruktøren. Så vis jeg skal give mig selv en skalle derudover, bliver det:
2 gange løb/gå i mindst en halv time samt min marathonspinning på lørdag: 4 timers spinning i rap.
Derudover vil jeg cykle på arbejde på fredag - den eneste dag ud over tirsdag hvor jeg ikke skal med tog til Kbh. Der er 25 km hver vej. Dog forudsat at føret er til det. Det må blive min skalle for uge 13.
16 år24. marts 2008 kl. 13:45
Det var da en god ide- jeg tror også jeg hopper på den - er allerede i gang med løbetæning og mave..... - og hopper på vognen med iforms maveprogram - kiggede efter smidighedsøvelserne - men havde ikke rigtigt held med at finde disse.. Har du et link?

Lene
16 år25. marts 2008 kl. 22:10
Til hvilke smidighedsøvelser?
16 år26. marts 2008 kl. 18:52
Nok en misforståelse fra min side, men tænkte at nu hvor maveprogrammet var fra form, var smidighedsøvelserne det også.. men dette skylles at jeg ikke havde fået læst ordenligt.. *S*
16 år26. marts 2008 kl. 20:21
Foreløbig status på uge 13 skallen:
30 times køb/gang i mandags og i går 1 times spinning.
Der kommer mere på i week-enden hvor jeg skal køre en 4 timers maraton-spinning lørdag, samt have alm. time fredag og søndag.
Det skal også lige blive til en enkelt lille løbe/gå-tur i dag.
16 år27. marts 2008 kl. 12:50
Skalle eller ikke skalle

I denne uge har jeg foreløbigt løbet 2x20 minutter (cirka) på løbebånd. Det er i stedet for cykling - som jeg opgav pga vejret i denne uge.

Det er ikke nogen skalle - men hold da ferie hvor er jeg stolt af at jeg har taget mig sammen til det!!!
16 år27. marts 2008 kl. 14:35
Til nu og kommende planer..

mandag:
12 min.. mavebøjninger og strækøvelser
30 minutters Dans
2o minuttes løb
tirsdag
15 min.. mavebøjninger og strækøvelser
35 minutter løb
Onsdag:
20-25 minutters cykling
15 minutters ryg øvelser, samt stæk øvelser af ben/lår muskler
Torsdag
slap af dag - en kort hygge gå tur på en halvtime -
Fredag
35 minutter løb
15 minutter- stæk af ben/lån, samt maveøvelser
Lørdag
halvtimes styrketræning og en lang gå tur.

Søndag
??? måske en times svømmehal... og eller løbetur
16 år27. marts 2008 kl. 19:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });