Motionsskalle i uge 12

Du læser en tråd i debat > motion

re: Motionsskalle i uge 12
så er 1 time combat og 45 min vel overstået.

Calle: ja du har ret, det kniber lidt med fantasien. Det kunne være at jeg skulle finde en isbjørn jeg kunne drille, og så løbe meget hurtigt væk, det vil da være en motiverende faktor til at sætte en et høj tempo :-)

god skalle-uge til alle
16 år18. marts 2008 kl. 22:51
Har desværre ikke været så aktiv i denne uge - kun 2 timers spinning, og ingen km på landevejen. Skulle have været afsted i går da ungerne var ude at lege hos venner - men så begyndte det at sne - og sne kører jeg aldrig i af hensyn til faren for styrt.
Nu må jeg så se om jeg kan nå lidt i dag inden jeg får gæster.
Men tilgengæld kører vægtnedgangen planmæssigt - min milepæl for fredag - i morgen - er 84,0 og min morgenvægt i dag - torsdag - er 84,2. Så det går nok endda.
16 år20. marts 2008 kl. 10:58
Her går det heller ikke helt så stærkt - jeg har kortet turene lidt ned, så længe jeg er øm i den hofte. Men så tog jeg til gengæld en lille tur i dag, selvom jeg ikke havde regnet med det. Så nu mangler jeg kun 1 time i at nå de 4, jeg har lovet. Så med lidt god vilje, så når jeg det :-)
16 år20. marts 2008 kl. 13:50
Underligt, claus.. jeg får ikke ondt i hoften, men i .. min derrier, min lille popo, når jeg cykler ;-)

Jeg håber lidt at komme ud og løbe her i påskeferien, men jeg har lidt svært ved at gå mig selv motiveret. Til gengæld var jeg ude og grave kompost i haven (flytte ukomposteret haveaffald til traileren). Det tæller også for lidt.

Men jeg har da indtil nu i denne uge cyklet cirka 42 km og det er jeg stolt af!
16 år20. marts 2008 kl. 20:48
Jeg er stadigvæk så polstret på "den enderste del af ryggen", at det ikke er noget problem :-D Men som sagt har jeg også haft flere skader i min hofte tidligere, så jeg formoder, at det har noget med det at gøre, at den bliver øm. Det er også kun i den side, at det er et problem.

Men det er gået fint med de kortere ture, jeg har taget de sidste dage, så jeg skal nok bare tage det stille og roligt i starten, så kommer det nok...
16 år21. marts 2008 kl. 10:09
hej

min motion i sidste uge var ; svømning tirsdag og torsdag 40min . lørdag svømning med datteren 1 time i tirsdags svømning 1 time igen med datteren. i går efter vores påskefrokost gik vi en tur på 1 time , selv om det øsregnede. det var sejt synes jeg, efter som sofaen var mere indbydende. og i dag fredag tager vi igen ned og svømme en times tid. og i morgen går vi nok en lang tur.
forsat god påske til alle
lise
16 år21. marts 2008 kl. 11:26
Jeg har lige været på cyklen og er nu kommet op over de 4 timer, jeg lovede - men jeg har også været i gang 6 dage i træk.

Så nu vil jeg med lidt bedre samvittighed tage i byen og spise masser af god lammesteg :-)
16 år22. marts 2008 kl. 09:59
Nu er vinteren kommet til Århus, så jeg droppede motionen og gik i stedet ud og legede med mine børn i sneen. Vi trak kælken, kælkede ned af en lille bakke og lavede sne-engle og hyggede os indtil ungerne frøs fingrene og ville ind.

Og jeg fik også skovlet lidt sne - ikke meget fordi der lå ikke så meget. Men lidt har da også ret.

Ialt var vi ude i over en time og jeg kunne da godt mærke at jeg fik lidt motion alligevel :-)
16 år22. marts 2008 kl. 20:35
Der skal da lige en status til for denne uge - det er nemlig helt utroligt, hvad man kan nå, når man har ferie. Det er simpelthen blevet til en times gåtur og meget tæt på 6 timers cykling!

Det er jeg ret stolt over!
16 år23. marts 2008 kl. 14:53
Way to go alle - jeg har desværre ferieret den for meget i denne uge, og har ikke nået mine 150 km på landevejen som lovet. Til gengæld har jeg nået 40 km på landevejen - 2 timers hård spinning og (ta da): en løbe/gå-tur - 2 min løb, 2 min gang - 4 km på ca 30 min - i alt 15 minutters løb - jeg kan bare slet ikke løbe mere, men denne her gang er det gået fint har kun har lidt ømhed i den øverste del af låret men ingen problemer i læg og akillessenen - så jeg har simpelthen foræret mig selv et par gode løbesko - indkøbt efter alle kunstens regler - kan tydeligt mærke at de støtter mig meget bedre (jeg løber lidt indad) end de gamle - SÅ nu skal vi have de cykelløse dage suppleret med lidt løb. Jeg melder en skalle ind for uge 13 også.
16 år24. marts 2008 kl. 13:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });