Jeg kan ikke taste mad ind..

Du læser en tråd i debat > madital.dk

re: Hejsare: Jeg kan ikke taste mad ind.. kan du evt. nu?
For mig virker det også nu. :-)
17 år5. november 2007 kl. 23:35
Det virkede også for mig her til morgen.

Og så behøver du i øvrigt ikke undskylde. Man skal aldrig undskylde når man gør et godt stykke gratis arbejde for andre. Vi melder bare fejlene ind for at hjælpe - hvordan skal du ellers vide at der er noget galt? (bortset fra den automatiske fejlmelding naturligvis :-).

Lækker ny funktion den med måltidsinddeling!
17 år6. november 2007 kl. 10:40
Kanon, jeg regner med, at det er i orden så :-)

Bliv endelig ved med at melde fejlene ;-)

Jeg er heller ikke på knæ i min undskyldning, tænker mere øvøvøvøv når det går galt :-D
Jeg nyder at se, når det går jer rigtig godt. Og det at I mener, at programmet er en stor hjælp gør jo bare, at jeg har virkelig lyst til at gøre det optimalt ;-) Jeg kan jo ikke lade være med at følge lidt med i debatterne - nogle tider er der mere tid til det end andre, men når tiden lige er der, er det super at læse :-)

Det er ofte jer, der siger tak til mig, men jeg vil lige sende en stor tak tilbage til jer - både for jeres tilbagemeldinger, når jeg ik lige kan finde fejlene ;-), jeres gode idéer, og især også for den rigtig gode tone I holder herinde, som jeg netop har hørt nævnt i et andet indlæg - det gælder både jer imellem, og når I kontakter mig. Det er super skønt og holder blot modet og motivationen oppe for alle parter :-) Skønt!
17 år6. november 2007 kl. 11:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });