Jeg kan ikke taste mad ind..

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Jeg kan ikke taste mad ind..
Hilfe, jeg kan ikke taste mad ind, dvs jeg kan sagtens skrive hele dagens indtag ind, men når jeg trykker gem skriver der bare at der er sket en fejl.
Nogen der ved hvad der sker?
17 år5. november 2007 kl. 08:03
re: Jeg kan ikke taste mad ind..
Hej, Jeg har samme problem. Jeg regner med lige at skrive det til Lone. Der kan godt opstå lidt "fnidder", når hun ændrer på programmet.
17 år5. november 2007 kl. 08:25
re: Jeg kan ikke taste mad ind..
Jeg havde samme problem i Firefox. Men i Internet Exploreren kunne jeg gøre det uden problemer.

Problemet er bare at jeg helst anvender Firefox (mozilla).
17 år5. november 2007 kl. 10:23
Jeg kan ikke taste mad ind.. kan du evt. nu?
Hejsa,

Tak for mailen Maddie, jeg har forsøgt at lave en lille ændring, så jeg håber, at det virker nu.

Beklager disse fejl, men der er simpelthen små forskelle i browserne - ja selv forskelle i de enkelte browsere, som Firefox - som gør, at der opstår disse fejl. Jeg forsøger at fejlteste i mine egne firefox-, explorer- og operaversioner, men det er åbenbart ikke alt de lige fanger.

Kan kun sige beklager - men bliver jo rettet ... nogle gange af nogle omgange, fordi det er lidt svært når jeg ikke selv får fejlene frem.

Jeg hører meget gerne om det er ok nu, ellers kigger jeg på det i aften igen.

Mvh Lone
17 år5. november 2007 kl. 13:17
Hejsare: Jeg kan ikke taste mad ind.. kan du evt. nu?
Hejsa
Jeg kan stadig ikke taste mad ind. Bruger internet explorer 6.0
17 år5. november 2007 kl. 14:19
re: Hejsare: Jeg kan ikke taste mad ind.. kan du evt. nu?
Jeg kan stadig ikke i firefox, men det virker i IE
17 år5. november 2007 kl. 15:55
Vil I evt. prøve at trykke CTRL+F5 når I står på tast-ind-siden? Ikke at jeg egentlig tror, at det hjælper, men det er et håb ... så er det nemlig blot jeres midlertidig gemte internetdokumenter, der lige bliver opdateret. Som sagt - tror det ik, men håber. Ved ellers ikke lige, hvad det kan være, for så meget nyt er der heller ikke lavet - men jeg skal nok finde det selvfølgelig!
17 år5. november 2007 kl. 17:27
og så selvfølgelig prøve at indtaste igen ;-)
17 år5. november 2007 kl. 17:28
Ved ikke om du har rettet i mere, men trykkede CTRL+F5 og nu virker det!
17 år5. november 2007 kl. 21:22
Kanon, jeg tror måske at noget af siden er gemt i den såkaldte cache - altså et internt lager på den enkelte computer (som evt. er sat op til at gemme en del af hver side). Dette lager eller gemte filer kan opdateres med CTRL + F5.

Håber det virker for de andre, som har oplevet samme problem - hører meget gerne fra jer ;-)

Det må jeg i al fald lige have i tankerne til næste opdatering!
17 år5. november 2007 kl. 21:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });