Idéer til nye tiltag på Madital.dk
Du læser en tråd i debat > madital.dkSpacy
re: Idéer til nye tiltag på Madital.dk
Hej camilla k: Det må jeg lige se om jeg kan finde ud af!
Whaw det lykkedes sgu. Mange tak for det. Det er da ret smart.
Whaw det lykkedes sgu. Mange tak for det. Det er da ret smart.
17 år19. oktober 2007 kl. 23:26
Dorte1864 (slettet)
Jeg kunne godt tænke mig en funktion til indtastning af skridt.
Jeg går nemlig med skridttæller, og der går lidt sport i at få flere skridt på, så en graf, der går opad, vil da klart været motiverende.
Jeg går nemlig med skridttæller, og der går lidt sport i at få flere skridt på, så en graf, der går opad, vil da klart været motiverende.
17 år20. oktober 2007 kl. 17:52
Bhumsuko (slettet)
Hej Lone, allerførst tak for en virkelig god side - den skal du have ros for!
Jeg kunne ligesom Dorte1864 også godt tænke mig en funktion til at indtaste antal skridt. Jeg har indbygget skridttæller i mobilen, men der er ingen visning af forbrændingen i kalorier. Derudover har jeg nogle enkelte spørgsmål: hvis jeg går et sted mellem 6500-12000 skridt om dagen og træner 1 time 3xugentligt ca., hvilket niveau sætter jeg så mit aktivitetsniveau til? Og hvordan skelner man mellem let/moderat vægttræning og hård?
Tak for din store indsats med siden - Bhumsuko
Jeg kunne ligesom Dorte1864 også godt tænke mig en funktion til at indtaste antal skridt. Jeg har indbygget skridttæller i mobilen, men der er ingen visning af forbrændingen i kalorier. Derudover har jeg nogle enkelte spørgsmål: hvis jeg går et sted mellem 6500-12000 skridt om dagen og træner 1 time 3xugentligt ca., hvilket niveau sætter jeg så mit aktivitetsniveau til? Og hvordan skelner man mellem let/moderat vægttræning og hård?
Tak for din store indsats med siden - Bhumsuko
17 år23. oktober 2007 kl. 17:53
Anonym
Hej - rigtig god side.
Jeg hæfter mig ved at der tidligere er indgivet forslag om kopiering af varer for således at kunne tilføre egne værdier for de forskelige energiparametre, men bevare ADt oplysningerne. Da nedenstående tråd er relativ gammel, må jeg antage at denne ændring er tilføjet sammen med de andre - Men - jeg kan ikke fiinde ud af hvorledes man gør dette?? - altså kopierer en madvare??
Jeg mangler virkelig denne funktion! - håber du/i kan hjælpe..
Tak på forhånd
Jeg hæfter mig ved at der tidligere er indgivet forslag om kopiering af varer for således at kunne tilføre egne værdier for de forskelige energiparametre, men bevare ADt oplysningerne. Da nedenstående tråd er relativ gammel, må jeg antage at denne ændring er tilføjet sammen med de andre - Men - jeg kan ikke fiinde ud af hvorledes man gør dette?? - altså kopierer en madvare??
Jeg mangler virkelig denne funktion! - håber du/i kan hjælpe..
Tak på forhånd
16 år18. februar 2008 kl. 18:29
bruger slettet
Jeg går også med skridttæller, og er med i pensamcup, syntes også det ville være fedt med et sted hvor vi kan indtaste sine daglige skridt, samt at de omregnes til tabte kcal.
Hilsen
Priyanka
Hilsen
Priyanka
16 år18. februar 2008 kl. 18:46
Hvis det er, du bare lige skal et andet sted hen på siden før du "offentligører" dit svar, kan du altid kopiere eller klippe teksten ud du har skrevet, og så sætte den ind igen bagefter :-)
Bare lige som en lille hjælp, hvis det er.
Camilla