LYDER JO KANON.. FEDT DU BRUGER ENERGI PÅ DET.. VI TAKKER.
JEG HAR ET ØNSKE OM ET VALGFRIT MÅL/LINIE TIL CM. GRAFEN. F.X. HAR JEG TOPMAVE MÅLET :-) SOM JEG BRUGER, MEN DEN KAN JEG JO IKKE SKRIVE IND. VAR DET EN MULIGHED?
KNUS OG GOD DAG...
#2 af bruger slettet
administrator
Først og fremmest mange tak for de mange gode kommentarer til siden - jeg håber, at det går stødt fremad med vægttabene for hver enkelt af jer :-) ... det er det siden er lavet for ;-)
Jeg har ikke haft tid til at kigge på programmet på det seneste, men jeg håber, at der bliver lidt tid i uge 42.
Jeg har fulgt med I, hvad det er I gerne vil have af nye tiltag og jeg vil prøve at opsummere det her:
- mulighed for private beskeder til hinanden (dette skal man give lov til i sin egen profil)
- valg af morgenmad/frokost/aftensmad/mellemmåltid ved indtastning af mad
- kaloriegraf (ligesom vægtgrafen), evt. med inddelinger i morgenmad osv.
- kopi af eksisterende vare, således at man kan rette protein osv. og bevare oplysningerne om vitamin/mineral
Er der nogle vigtige ændringer, som jeg har glemt, må I meget gerne give besked i denne tråd.
I må meget gerne komme med uddybninger af ovenstående eller komme med helt nye forslag. Selvfølgelig kan jeg ikke nå at lave alt, men jeg håber at kunne få kigget på en del ;-)
Mvh Lone