Idéer til nye tiltag på Madital.dk

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Idéer til nye tiltag på Madital.dk
Kære brugere,

Først og fremmest mange tak for de mange gode kommentarer til siden - jeg håber, at det går stødt fremad med vægttabene for hver enkelt af jer :-) ... det er det siden er lavet for ;-)

Jeg har ikke haft tid til at kigge på programmet på det seneste, men jeg håber, at der bliver lidt tid i uge 42.

Jeg har fulgt med I, hvad det er I gerne vil have af nye tiltag og jeg vil prøve at opsummere det her:
- mulighed for private beskeder til hinanden (dette skal man give lov til i sin egen profil)
- valg af morgenmad/frokost/aftensmad/mellemmåltid ved indtastning af mad
- kaloriegraf (ligesom vægtgrafen), evt. med inddelinger i morgenmad osv.
- kopi af eksisterende vare, således at man kan rette protein osv. og bevare oplysningerne om vitamin/mineral

Er der nogle vigtige ændringer, som jeg har glemt, må I meget gerne give besked i denne tråd.

I må meget gerne komme med uddybninger af ovenstående eller komme med helt nye forslag. Selvfølgelig kan jeg ikke nå at lave alt, men jeg håber at kunne få kigget på en del ;-)

Mvh Lone
17 år3. oktober 2007 kl. 20:22
re: Idéer til nye tiltag på Madital.dk
LYDER JO KANON.. FEDT DU BRUGER ENERGI PÅ DET.. VI TAKKER.
JEG HAR ET ØNSKE OM ET VALGFRIT MÅL/LINIE TIL CM. GRAFEN. F.X. HAR JEG TOPMAVE MÅLET :-) SOM JEG BRUGER, MEN DEN KAN JEG JO IKKE SKRIVE IND. VAR DET EN MULIGHED?
KNUS OG GOD DAG...
17 år4. oktober 2007 kl. 07:44
Hej Lone!
En lille ting som jeg synes kunne være rar at have, er en søgefunktion til 'info/alle varer', således at man slipper for alt for meget rulleri.
Ligeledes en funktion hvor man nemt kan komme tilbage til toppen af siden. Jeg troede at 'slet tilbage' kunne bruges, men med den kommer man helt ud af listen.
Ellers tak for en helt fantastisk side, jeg er vildt imponeret over alt hvad den kan. Jeg var inde i nogle af de først indlæg tilbage i 2005 og på dem, kan man se hvordan programmet bare er blevet bedre og bedre. Du må kunne bestå en stor EDB-programmør-eksamen med dette program :-) Super simpelthen!!!
17 år4. oktober 2007 kl. 10:54
Hej Lone

Tak for en rigtig god side!
Jeg har en enkelt forespørgsel, kan man komme til at indtaste en vitaminpille under mad-indtag?

Vh August
17 år9. oktober 2007 kl. 09:15
Cm-mål som tallister?
Jeg synes det er lidt uoverskueligt med cm-målene fodi der er flere grafer i samme skema, og fordi jeg ikke måler mig så tit. Kunne du lave det sådan at man kunne se de indtastede værdier som en liste? Synes bare det er lidt bøvlet at skulle holde på hver enkelt prik for at kunne se forskellen fra sidste gang.

Mvh kami13
17 år9. oktober 2007 kl. 19:12
re: Cm-mål som tallister?
Jeg er rigtig glad for graferne, men vil gerne give Kami ret i at delta-værdier kunne være rare at have - gerne fordelt på idag, aktiv mål, 2 uger og 4 uger som alt andet.
17 år9. oktober 2007 kl. 19:40
Info--> Mad giver mulighed for at se mad for aktivt mål perioden.
Info--> Motion har ikke tilsvarende mulighed.

Det ville jeg anvende til at se om mit aktivitetsniveau nogenlunde passer, idet vægt ændringen set over en periode gerne skulle svare til energiunderskudet.
17 år12. oktober 2007 kl. 10:14
Til August:
Du kan indtaste en vitaminpille under mad>ny vare>kosttilskud :-)
17 år14. oktober 2007 kl. 13:59
Hej Lone

Tak for oplysningen - jeg havde overset denne mulighed.

VH August
17 år16. oktober 2007 kl. 08:47
Hej Lone!
Jeg mener at have set et sted, at er er blevet spurgt om dette her før, men jeg vil spørge igen da jeg ret tit er ude for at alt hvad jeg har skrevet i et svar her i forum, er røget ud (selvfølgelig fordi jeg selv er en klovn ved tasterne, men alligevel :-).
Spørgsmålet er om du kan lave en eller anden form for "gem funktion" således at man kan gemme svaret før det kommer ud i forummet.
Når man så er helt færdig med svaret kan man så senere "sende" det til forummet?
Tror du det er en mulighed? Det kan jo også ske ved andre lejligheder at man har brug for at vente med at "offentliggøre" sit svar, f.eks. hvis man skal ind et andet sted i programmet for at tjekke op på en ting el.lign.
Håber du en dag får tid til at se på dette da jeg synes, det er enormt frustrerende, når ens (lange) skriverier, bare forsvinder ud i den blå luft ;-)
17 år17. oktober 2007 kl. 14:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });