Problem med ny indtastning

Du læser en tråd i debat > madital.dk

På dagen ændrer du kun på dagen.

Jeg har overvejet at lave en "gem som opskrift" på madindtastningen, men jeg er i tvivl om, hvor meget forvirring, det vil skabe - netop fordi vi så får rodet indtastninger og "opslag/skabeloner" sammen.

Ét skridt ad gangen. Jeg kan mærke, at man lige skal vænne sig til den nye indtastning. Jeg håber og tror, det er en hurtig tilvænning. Jeg lavede indtastningen om, fordi der på denne her måde er plads til flere muligheder - fx kostplanerne og snart gem som PDF :-) :-)

Vh Lone
8 år5. januar 2016 kl. 18:30
Jeg kan ikke taste ind i den nye version? Jeg kan gå ind i indtast ny vare, finde ny vare, indtaste antal gram og så ikke mere? Ikke nogen form for enter, så det indtastede tal bliver registreret? Hvad gør jeg galt?
8 år11. januar 2016 kl. 21:32
Hos mig registreres det i samme øjeblik jeg trykker på 'ordet selv'. Jeg blev også lidt forvirret. Der står
2) Klik og gem
Over knappen med ordet

Ved gram klikker du på samlede gram altså her
*) Eller tast selv gram:
8 år11. januar 2016 kl. 21:44
Ah, fundet! Tusind tak for hjælpen :)
8 år11. januar 2016 kl. 22:08
Hej
Jeg kan ikke gemme min indtastning af mad og drikke, på den nye indtastnings side ? Hvas gør jeg ?
Mvh Tiske
8 år12. januar 2016 kl. 07:54
Hej Tiske - har du prøvet som jeg skrev ovenfor:

Hos mig registreres det i samme øjeblik jeg trykker på 'ordet selv'.
Jeg blev også lidt forvirret. Der står faktisk
"2) Klik og gem" over knappen med "ordet"

*) Eller tast selv gram: Ved gram klikker du på samlede gram, det tal der ændre sig eftersom du taster forskellige gram ind.
8 år12. januar 2016 kl. 08:49
Jeg troede også at man kunne trykke på gem, men nope, så tænkte jeg at der var problemer med siden, men fandt så ud af at trykke på hvad kalorieantallet er og så virkede det, men ville være godt hvis man bare kunne trykke på gem.
8 år13. januar 2016 kl. 11:46
Ny indtastning - kan ikke finde nogen forslag til madindtastning, som på den gamle (der faktisk var blevet ok)
Den ny side er i min optik - en ommer... det gider jeg ikke spilde min tid på. Den anden var faktisk blevet ok, med mange valgmuligheder..
8 år16. januar 2016 kl. 10:24
Gem-knap
Hej med jer,

Jeg vil lige tilføje, at en gem-knap ville kræve et ekstra klik - de ekstra klik er fjernet ved at man vælger og tilføjer på samme knap.

Vh Lone
8 år18. januar 2016 kl. 01:47
Gollum > tak for feedback :-)

Hvilke forslag kan du præcist ikke finde på den nye indtastningsside? Så vil jeg meget gerne hjælpe dig :-) Jeg har ikke fjernet noget, men kun tilføjet. Sig til, så finder jeg det for dig.

Vh Lone
8 år18. januar 2016 kl. 01:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });