#2 af Lone (administrator)
Problem med ny indtastning
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
De tre prikker
Hej Foss,
Har du klikket på de tre prikker "..." lige under opskriftens "titel"?
Jeg tror, at svaret findes der. Ellers skal jeg lige forstå det helt rigtigt :-)
Vh Lone
Har du klikket på de tre prikker "..." lige under opskriftens "titel"?
Jeg tror, at svaret findes der. Ellers skal jeg lige forstå det helt rigtigt :-)
Vh Lone
8 år4. januar 2016 kl. 21:25
Foss (slettet)
Tre prikker ??? Dem er der da ikke nogen af. Jeg har brugt den indtastning, hvor ny står i en gul firkant.
Ellers ville der ikke være noget problem.
Ellers ville der ikke være noget problem.
8 år4. januar 2016 kl. 22:02
Lone
administrator
administrator
Opskrifter
Jeg sender lige et screendump pr. mail :-)
8 år4. januar 2016 kl. 22:16
Lone
administrator
administrator
Mail afsendt.
8 år4. januar 2016 kl. 22:19
Foss (slettet)
Ok, nu er det der, det var det ikke i går. Tak for det.
Dog bliver opskriften stadig foldet ud. Er det nødvendigt ?
Dog bliver opskriften stadig foldet ud. Er det nødvendigt ?
8 år5. januar 2016 kl. 08:14
Lone
administrator
administrator
Jeg har ikke lavet noget om i dette i nogle dage, så oplever du på et tidspunkt igen, at de ikke er der, så vil jeg meget gerne vide det.
Opbygningen er, at opskriften skal foldes ud/åbnes for at man kan redigere i den. Jeg tænker, at det er mest logisk.
Sig til, hvis andet volder problemer. Det skal det ikke :-)
Vh Lone
Opbygningen er, at opskriften skal foldes ud/åbnes for at man kan redigere i den. Jeg tænker, at det er mest logisk.
Sig til, hvis andet volder problemer. Det skal det ikke :-)
Vh Lone
8 år5. januar 2016 kl. 14:44
Foss (slettet)
Ok, så er det ikke godt at vide, hvad grunden var. Men jeg vender selvfølgelig tilbage, hvis der er et eller andet.
Ang. opskrifter, som bliver foldet ud. Jeg tænkte bare, at man går ind i indtastning for at skrive, hvor meget man samlet set har fået af en bestemt opskrift. Ikke for at redigere i den. Det gør man i opskriftsamlingen. Det virker mest logisk på mig. Men sådan er vi jo så forskellige.
Ang. opskrifter, som bliver foldet ud. Jeg tænkte bare, at man går ind i indtastning for at skrive, hvor meget man samlet set har fået af en bestemt opskrift. Ikke for at redigere i den. Det gør man i opskriftsamlingen. Det virker mest logisk på mig. Men sådan er vi jo så forskellige.
8 år5. januar 2016 kl. 16:13
Lone
administrator
administrator
Du redigerer i den oprindelige opskrift i opskriftsamlingen (påvirker alle fremtidige indtastninger af opskriften).
Du redigerer i den spiste opskrift (fx i dag) under mad-indtastningen (påvirker kun dagens indtastning).
Du redigerer i den spiste opskrift (fx i dag) under mad-indtastningen (påvirker kun dagens indtastning).
8 år5. januar 2016 kl. 16:19
Foss (slettet)
Ok, så forstår jeg bedre dit valg. Jeg var også lidt i tvivl om, hvor meget det ville påvirke, når man redigerede under dagens mad-indtastning.
8 år5. januar 2016 kl. 18:04
Hvis jeg på forhånd taster ind, at jeg vil have xxx g af en bestemt opskrift til f.eks. aftensmad, kan jeg ikke rette til den præcise mængde senere. Hele opskriften bliver foldet ud.
Det er heller ikke muligt, at slette opskriften. Igen bliver den 'bare' foldet ud.
Er det muligt at få det samme 'vindue', som man får, når det er en vare, det drejer sig om?