Test indtastning

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Rod i mine datoer.
Jeg har det problem, at når jeg logger på til en ny dag (måske efter jeg har holdt en pause), finder at der allerede er indtastet mad på datoen - selvom jeg ikke har gjort det. Det er somom, programmet tager en ældre dato og plotter det samme ind igen.

Jeg har lige opdateret i dag - da jeg startede, var datoen blank (dejligt!) - så tog jeg en pause midtvejs, da jeg lige ville tjekke noget på sitet. Da jeg så går tilbage på datoen - så er den fyldt op med mad, jeg ikke har tastet ind for i dag. Jeg bruger derfor hver gang tid på at slette de inberetninger, der er dukket op.

Hvad gør jeg galt.

Mvh
9 år12. juni 2015 kl. 21:14
mad plottes automatisk ind
Allerede igen her til aften, da jeg skal til at taste mig mad ser jeg at gamle indtastniniger igen er dukket op for d. 13/6. Jeg synes godt nok det er irriterende.

Hvad gør jeg galt?

/
9 år13. juni 2015 kl. 21:15
Hej Krokodillen,

Du må have slået automatiske indtastninger til.

Sådan slår du dem fra:
Gå ind under Min dag > TEST indtast > klik på mad og drikke > klik på de tre prikker > klik på slet autoindtast.

Nu dukker de ikke op fremover.

Vh Lone
9 år13. juni 2015 kl. 23:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });