#2 af Lone (administrator)
Test indtastning
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
Hej Anette,
Jeg har ændret lidt på søgningen. Jeg tror, at det hjælper. Vil du tjekke?
Jeg forlænger din profil med en gratis måneds SUND Profil som tak for fejlmeldingen :-)
Mvh Lone
Jeg har ændret lidt på søgningen. Jeg tror, at det hjælper. Vil du tjekke?
Jeg forlænger din profil med en gratis måneds SUND Profil som tak for fejlmeldingen :-)
Mvh Lone
9 år7. maj 2015 kl. 14:20
anette60 (slettet)
Test indtastning
Hej Lone
Når jeg trykker på frokost siger den fejl ,men jeg kan trykke videre til indtastning af skinke.
tak for tilbagemelding MVH. Anette60
Når jeg trykker på frokost siger den fejl ,men jeg kan trykke videre til indtastning af skinke.
tak for tilbagemelding MVH. Anette60
9 år7. maj 2015 kl. 18:35
Lone
administrator
administrator
Rettet - tak ;-)
9 år7. maj 2015 kl. 18:43
anette60 (slettet)
Test indtastning
Hej Lone
Jeg må desværre sige at jeg stadig ikke kan trykke ( kogt skinke Julienne ) fra Tulip ind på min indtastning, den siger fejl hver gang, jeg har prøvet begge indtastnings sider. :-) K.H. Anette60
Jeg må desværre sige at jeg stadig ikke kan trykke ( kogt skinke Julienne ) fra Tulip ind på min indtastning, den siger fejl hver gang, jeg har prøvet begge indtastnings sider. :-) K.H. Anette60
9 år22. maj 2015 kl. 20:13
Lone
administrator
administrator
Tak for din præcise fejlmelding. Det virker nu :-)
Har forlænget din profil igen :-)
Kh Lone
Har forlænget din profil igen :-)
Kh Lone
9 år25. maj 2015 kl. 00:09
anette60 (slettet)
test indtastning
Hej Lone
Nu er jeg glad den virker perfekt tak K.H Anette60
Nu er jeg glad den virker perfekt tak K.H Anette60
9 år25. maj 2015 kl. 08:25
anette60 (slettet)
Test indtastning
Hej Lone
Nu har jeg desværre fundet en fejl igen, :-( ikke med vilje, når jeg taster økologisk solsikkerugbrød fra Finax brødblanding,
jeg taster 50 gr. solsikkerugbrød på min dag , men der kommer kun ca. 27 gr. på mæt og slank det er kun dette rugbrød,
( det er min opskrift ) K.H. Anette60
Nu har jeg desværre fundet en fejl igen, :-( ikke med vilje, når jeg taster økologisk solsikkerugbrød fra Finax brødblanding,
jeg taster 50 gr. solsikkerugbrød på min dag , men der kommer kun ca. 27 gr. på mæt og slank det er kun dette rugbrød,
( det er min opskrift ) K.H. Anette60
9 år7. juni 2015 kl. 19:58
Lone
administrator
administrator
Hej Anette60,
Det har du ret i. Den er dog lidt sværere at rette, for det skyldes, at der i din brødblanding er indtastet vand. Og vand tæller ikke med i mæt og slank balancen. Det er kun fødevarer, som sammenlignes, fordi væske ikke har samme mæthedsværdi.
Men her i brød, må det dog være noget andet.
Er der en "færdig brød" næringsdeklaration, som du kan indtaste fra pakningen? Så indgår vandet nemlig i varen af typen "brød" og ikke længere bare flydende væske.
Det er et godt eksempel på at det er svært at sætte virkeligheden ind i faste og ubøjelige rammer. Det er ikke et hjørne, jeg sådan lige kan gøre noget ved hurtigt. Jeg ved at det kræver en større omrokering i koden, og når der er andre løsninger, vil jeg nøjes med at henvise til dem i denne omgang.
Jeg skal dog have skrevet en note med dette, så folk er opmærksomme på det.
Endnu en gang tak for din opmærksomhed, jeg kvitterer dig for en måned mere :-)
Kh Lone
Det har du ret i. Den er dog lidt sværere at rette, for det skyldes, at der i din brødblanding er indtastet vand. Og vand tæller ikke med i mæt og slank balancen. Det er kun fødevarer, som sammenlignes, fordi væske ikke har samme mæthedsværdi.
Men her i brød, må det dog være noget andet.
Er der en "færdig brød" næringsdeklaration, som du kan indtaste fra pakningen? Så indgår vandet nemlig i varen af typen "brød" og ikke længere bare flydende væske.
Det er et godt eksempel på at det er svært at sætte virkeligheden ind i faste og ubøjelige rammer. Det er ikke et hjørne, jeg sådan lige kan gøre noget ved hurtigt. Jeg ved at det kræver en større omrokering i koden, og når der er andre løsninger, vil jeg nøjes med at henvise til dem i denne omgang.
Jeg skal dog have skrevet en note med dette, så folk er opmærksomme på det.
Endnu en gang tak for din opmærksomhed, jeg kvitterer dig for en måned mere :-)
Kh Lone
9 år7. juni 2015 kl. 20:39
anette60 (slettet)
Test indtastning
Hej Lone
Tak for tilbagemelding, jeg vil prøve at skrive næringsdeklaration og se hvad der sker, ellers er der ikke noget at gøre ved det, og tak for de gratis mdr. medlemstid.
Kh anettte60
Tak for tilbagemelding, jeg vil prøve at skrive næringsdeklaration og se hvad der sker, ellers er der ikke noget at gøre ved det, og tak for de gratis mdr. medlemstid.
Kh anettte60
9 år7. juni 2015 kl. 22:14
jeg har brugt den nye indtastning hver dag den er god, men jeg kan ikke få skinke frem, kun på den gamle indtastnings side, er der andre der har prøvet det. MVH Anette 60