Ny navigation/menu

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Er udregningerne af protein/kulhydrat /fedt i gram pr. kg. kropsvægt faldet bort eller kan jeg bare ikke finde dem?

Håber ikke jeg skal til at beregne kcalprocenten af dagsindtaget, derefter omregne til gram og så dividere op i vægten, for at finde ud af hvad jeg mangler at spise. Det var SÅ dejligt at slippe for at gøre manuelt.
10 år17. april 2014 kl. 00:13
Hej gtfh,

De findes under Smiley > Andre smileys :-)

Mvh Lone
10 år17. april 2014 kl. 10:26
Ohh min helt, du har lige reddet sommeren (hvor den står på så meget træning, at jeg er nødt til at optimere kostens sammensætning for ikke at brænde sammen).
10 år17. april 2014 kl. 12:33
Altid glad for at kunne hjælpe ;-)

Hvilken form for træning dyrker du? Eller evt. former :-)
10 år17. april 2014 kl. 12:37
Jeg træner vægttræning og cykling. Om vinteren cykler jeg mest på bane og der kører man ikke så langt (men hårdt).
Til gengæld løber klubturene tit op i små 100km her om sommeren. Hvis jeg ikke tænker over hvad jeg spiser, får jeg alt for få kulhydrater til at cykle så langt. Det duer slet ikke på kylling og nødder.
10 år19. april 2014 kl. 00:50
Det lyder som rigtig mange gode timer :-) Fedt. Og en livsstil hvor den rette kost særligt kan mærkes.
10 år20. april 2014 kl. 11:11
jeg savner lidt teksten i velkommen oversigten,
hvor der stod feks : tillykke med de 600gram du har smidt,
nu står der jo bare hvad der er tilbage :O elsker nemlig de smiley ;-)
10 år22. april 2014 kl. 08:27
ellers super design og menu ;-)
10 år22. april 2014 kl. 08:28
Hej tynd68,

Jeg sad netop i går og forsøgte at lave en ny skabelon til teksten lige efter man er logget ind. Jeg synes også, den kan blive bedre. Jeg kan bare ikke helt finde den rette måde at ændre det på, så det bliver bedre. Ønsker meget gerne idéer. Det eneste jeg har ændret i denne omgang er tilføjelsen af linkene til indtast vægt, mad og motion, så man ikke behøver gå op i menuen for at komme videre :-)

Mvh Lone
10 år22. april 2014 kl. 16:25
er spændt på hvad det ender op med , i velkommen menu ;-) men fin ide du har lavet :-)
10 år24. april 2014 kl. 10:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });