Ny navigation/menu

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Ny navigation/menu
Kære alle,

Jeg vil oplyse, at en ny menulinje er undervejs. Jeg skal lige have den tilpasset alle browsere, så sætter jeg den i test. Der bliver hermed en overgang fra den ene til den anden.

Udformningen af den nye menulinje skyldes, at ikke alle browsere kan benytte den gamle.

Den nye bliver meget lig den gamle på pc-udgaven. På tablet og smartphone bliver den mere lig, hvad I ellers kender derfra - altså en menu, som åbner sig op fra et lille ikon.

Der bliver dog flere niveauer i stedet for en lang liste under hvert menupunkt.

Mvh Lone
10 år14. april 2014 kl. 11:04
det at kunne læse et indlæg og at det sidst skrevne stod først,,, mangler hos mig,,,altså at fluebenet forsvinder når det er læst og at det sidst skrevne er først ,,,, det savner jeg
10 år14. april 2014 kl. 16:37
nu her hvor jeg ville kikke var det et svar fra pingo der kom frem først og sidst hun skrev til mig var i februar :O
10 år14. april 2014 kl. 16:38
Alle tråde starter "forfra" med bjælken foroven - også selvom man klikker på "kuverten". Nu skal man så ind og klikke på sidste side og bladre tilbage, hvis man ikke har fået det hele med. Men det retter sig vel.
10 år14. april 2014 kl. 18:13
Tak Firkanten. Jeg sidder pt. og roder med den nye menulinje.

Sig endelig til, hvis der er mere. Jeg har rettet "hop-funktionen" tilbage igen :-)

Mvh Lone
10 år14. april 2014 kl. 18:34
tak ;-)
10 år14. april 2014 kl. 22:42
Det er mig, der takker :-)

Du kan teste den nye menu i fuld implementering, hvis du går ind på *** forældet link fjernet ***

Er I flere der har kommentarer, hører jeg meget gerne :-) Det er vigtigt, for den nye menu bliver på et tidspunkt permanent. Lige om lidt, hvis I kan lide den. Og om lidt længere tid, hvis I har kommentarer.

Det er vigtigt, at I lader jeres mening komme til kende. Ingen kommentarer er for store og ingen for små, bring it on ;-)

Mvh Lone
10 år15. april 2014 kl. 03:11
Hvor er opskrifter/varer ?
Jeg må vist bruge den gamle menu til det. :-)
10 år15. april 2014 kl. 10:21
Tak - de ligger nu under opslag :-)
10 år15. april 2014 kl. 11:02
Tak for det. :-)
10 år15. april 2014 kl. 11:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });