Dårlige svartider og php-fejl ved søgning

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Jeg har lige haft den igen...
Jeg har lige haft den igen. Fejl-pop-up´en skal blot kvitteres væk, så den laver som sådan ikke noget ballade. Det bliver fint gemt, det man taster, så selve den grundlæggende funktion af den grønne knap fungerer perfekt, også når der lige kommer en pop-up i halen på indtastningen.
Hvis der er er noget specielt du gerne vil have jeg skal kigge efter, må du endelig sige til. Det er svært hvis man ikke helt ved hvad man leder efter, så hvis jeg kan hjælpe gør jeg det gladeligt.

Indtil videre har jeg kun haft fejlen fra Internet Explorer (Windows Vista) og hverken fra min Ipad eller Android tablet.
11 år19. marts 2014 kl. 21:13
Jeg har skrevet mørk i søgefeltet...
Jeg har skrevet "mørk" i søgefeltet og da jeg trykker på luppen, kommer der en lille pop up boks men "fejl i php-scrip". Kan kilkkes væk og alt fungerer.

Men er fejlen ikke så sjælden, at det ikke er umagen værd at ofre energi på den - den gør jo ikke andet end den skal klikkes væk?
11 år1. april 2014 kl. 22:31
Gik du ind på indtast-mad siden...
Gik du ind på "indtast-mad" siden med det samme? Eller har du stået der et stykke tid? I sidste tilfælde har jeg et gæt på, hvad der kan være galt :-)

Mvh Lone
11 år1. april 2014 kl. 22:34
Ja jeg havde tastet en...
Ja, jeg havde tastet en del varer ind før den poppede op.
Men madital har ikke stået i browseren, før jeg åbnede den for at taste mad ind.
11 år2. april 2014 kl. 00:40
Ok tak for svar så fortsætter...
Ok, tak for svar, så fortsætter jeg med at holde øjne og ører åbne for spor, som vil lede til en løsning :-)
11 år2. april 2014 kl. 00:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...