#2 af Lone (administrator)
Dårlige svartider og php-fejl ved søgning
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
Hej Thomas,
Jeg undskylder med det samme - jeg er netop nu i gang med at teste automatiske udsendelser af mails :-/
Jeg vil gerne kunne tilbyde at sende en ugentlig status ud til SUND Profilerne. Dvs en update på, hvordan ugen er gået.
Jeg har dog netop fået den første mail igennem, så jeg håber ikke, at det sløver systemet mere. Jeg har kun testet den sidste times tid ... måske to, tiden går hurtigt ved pc'en ;-) ... så du skulle gerne kun have oplevet problemerne i denne periode. Ellers må du lige lade høre, for så er der andet, jeg skal kigge på.
Undskyld ;-) (jeg var faktisk ikke klar over, om I kunne mærke det, så tak for feedback) :-)
Mvh Lone
Jeg undskylder med det samme - jeg er netop nu i gang med at teste automatiske udsendelser af mails :-/
Jeg vil gerne kunne tilbyde at sende en ugentlig status ud til SUND Profilerne. Dvs en update på, hvordan ugen er gået.
Jeg har dog netop fået den første mail igennem, så jeg håber ikke, at det sløver systemet mere. Jeg har kun testet den sidste times tid ... måske to, tiden går hurtigt ved pc'en ;-) ... så du skulle gerne kun have oplevet problemerne i denne periode. Ellers må du lige lade høre, for så er der andet, jeg skal kigge på.
Undskyld ;-) (jeg var faktisk ikke klar over, om I kunne mærke det, så tak for feedback) :-)
Mvh Lone
10 år6. marts 2014 kl. 16:04
mox66
Hej Lone
No worries. :)
De dårlige svartider er ganske rigtigt forsvundet, men php-fejlene ved søgning dukker stadig op. Jeg har dog endnu ikke kunne finde et mønster i dem. Så snart jeg kan genskabe fejlen, skal jeg nok skrive til dig igen via denne tråd.
hilsen
Thomas
No worries. :)
De dårlige svartider er ganske rigtigt forsvundet, men php-fejlene ved søgning dukker stadig op. Jeg har dog endnu ikke kunne finde et mønster i dem. Så snart jeg kan genskabe fejlen, skal jeg nok skrive til dig igen via denne tråd.
hilsen
Thomas
10 år8. marts 2014 kl. 05:26
Lone
administrator
administrator
Hej Thomas,
Tak for feedback.
Opstår php-fejlene ved søgning af mad, motion eller i debatten? Så vil jeg lige selv forsøge at få fejlene frem.
Mvh Lone
Tak for feedback.
Opstår php-fejlene ved søgning af mad, motion eller i debatten? Så vil jeg lige selv forsøge at få fejlene frem.
Mvh Lone
10 år8. marts 2014 kl. 09:19
mox66
De opstår ved søgning på mad, men jeg har ikke stødt på dem i dag, så måske er alt godt igen.
Jeg skal nok skrive igen, når og hvis de kommer igen.
hilsen Thomas
Jeg skal nok skrive igen, når og hvis de kommer igen.
hilsen Thomas
10 år8. marts 2014 kl. 22:48
Lone
administrator
administrator
Ok, jeg har ikke ændret noget, så det kommer nok igen. Det lyder dog til, at det er ved særlige tilfælde. Du må meget gerne sige til, hvis du finder et mønster i det.
Mvh Lone
Mvh Lone
10 år9. marts 2014 kl. 13:30
mox66
Jeg har ikke oplevet problemet igen siden da.
Så lad os lukke denne "bug"... :)
Så lad os lukke denne "bug"... :)
10 år11. marts 2014 kl. 07:17
Lone
administrator
administrator
Tak for tilbagemeldingen :-)
10 år13. marts 2014 kl. 16:57
gtfh (slettet)
Jeg får stadigvæk lidt php-fejl og har lige haft en. Umiddelbart synes jeg, de kommer lige efter man har trykket på den grønne tilføjknap når man har tastet mad ind. Men der er langt mellem fejlene.
10 år19. marts 2014 kl. 16:54
Lone
administrator
administrator
Tak for tilbagemeldingen - jeg vil kigge nærmere på tilføjelser efter den grønne knap.
Hvad får generelt fejlen til at gå væk igen? En efterfølgende søgning på nøjagtigt det samme? En anden søgning? Eller skal man ind på en anden side og tilbage på søgesiden igen for at få fejlen til at gå væk?
Mvh Lone
Hvad får generelt fejlen til at gå væk igen? En efterfølgende søgning på nøjagtigt det samme? En anden søgning? Eller skal man ind på en anden side og tilbage på søgesiden igen for at få fejlen til at gå væk?
Mvh Lone
10 år19. marts 2014 kl. 19:36
Jeg synes, jeg oplever dårlige svartider og php-fejl ved søgning i dag.
Jeg har ikke problemer med at tilgå andre sites, så jeg tænker, der må være noget galt med applikationen.
Er der andre, der oplever det samme?
hilsen
Thomas