Fejlagtig målperiode.

Du læser en tråd i debat > madital.dk

re: Fejlagtig målperiode.
Ja, tidligere gik målperioden på vægtkurven kun til dags dato. Yderlige stod der på velkomstsiden, at jeg havde nået mit mål. Disse to ting er rettet nu.
11 år31. maj 2013 kl. 22:19
Hej Vira,

Tak for din besked. Det ville hjælpe mig rigtig meget, hvis du vil uddybe, hvori du mener, at fejlen ligger.

Nogle datoer på x-aksen vises ikke - dette kan snyde i at man tror, at der er et par datoer, der ikke vises.

Hvilken graf kigger på på, og hvad mener du helt præcist, der er galt? Så har jeg mulighed for at kigge på problemstillingen :-)

Mvh Lone
11 år1. juni 2013 kl. 17:37
Hej Ditte,

Har du evt. sat dig et nyt mål? I så fald overskrives velkomst-beskeden af det nye mål.

Jeg har ikke rettet i perioden for målkurven for nyligt. Muligvis har du tidligere benyttet dig af muligheden for selv at indtaste datoer. Dette er lavet, så det nu kun er muligt for SUND Profiler.

Jeg retter i øvrigt det nyligt rettede tilbage igen, for det tyder ikke på mig, som om at der var en fejl, som jeg forstod i første omgang.

Mvh Lone
11 år1. juni 2013 kl. 17:51
Lone det virker nu :)
11 år2. juni 2013 kl. 15:13
Ok, men jeg har ikke foretaget nogen ændringer.

Når I fejlmelder har jeg brug for ret præcise beskrivelser for at finde ud af, om der er en fejl, eller om tingene er som det skal være.

Fx: "Grafen fejler" ... der kan være rigtig mange ting galt med grafen ...

Eks 2: "Datoerne på vægtgrafen er ikke korrekte. Slutdatoen er nogle gange forkert" ... det giver mig en chance for at finde ud af, hvad I mener :-)

Men uanset ... meld altid ind, hvis I mener der er fejl. Jeg skal nok spørge ind, hvis jeg ikke er med på, hvad I mener. Det tager blot noget tid med at afklare forståelsen frem og tilbage. Så jo mere præcist, jo hurtigere kan jeg finde ud af, hvad der er galt.

Mvh Lone
11 år5. juni 2013 kl. 19:06
Jeg har pt. en fejl hvor jeg ikke får vist min målperiode når jeg taster måltider ind. mål perioden er så lille at den ikke kan ses.
Så jeg har pt. kun det røde og det gule felt.
11 år21. juni 2013 kl. 11:54
Hej Oxyprime,

Det kan skyldes, at du har sat dig et så hårdt mål, at du faktisk skal spise mindre end dit basalbehov (eller tæt på) for at nå målet. Dermed er der ikke noget grønt område at vide.

Kan ovennævnte passe? Hvor stramt et mål har du sat dig? Dvs. hvor mange kg om ugen?

Det grønne felt afhænger ligeledes af, hvor aktiv du er. Jo mere aktiv, jo større råderum.

Mvh Lone
11 år23. juni 2013 kl. 19:30
Umiddelbart er det en 800 gram jeg skal tabe om ugen.
Jeg er hovedsageligt stillesiddende på mit arbejde, men står da også op og går lidt rundt til tilder, så har måske sat mit aktivitetsniveau for lavt.
Er aktiv 5-6 gange om ugen i mindst en time med vægtræning og løb.
11 år25. juni 2013 kl. 08:47
Det kan være, at du enten har sat målet for højt - dvs. det du skal spise mindre kommer til at ligge under dit basale energibehov (den energi dine organer bruger blot på at eksistere).

ELLER du har ikke indtastet al din motion - for det er netop motionen, der er med til at give dig dit grønne "rådighedsområde".

Hvis du fortsat ikke kan få det til at stemme, så lad mig vide det :-)

Mvh Lone
11 år29. juni 2013 kl. 07:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });