#2 af dittejansen (slettet)
Fejlagtig målperiode.
Du læser en tråd i debat > madital.dkdittejansen (slettet)
re: Fejlagtig målperiode.
Er der andre, der har lign. problem ???
11 år25. maj 2013 kl. 17:25
mutter Her
jeg har ingen problemer
11 år25. maj 2013 kl. 20:05
Lone
administrator
administrator
Hej Ditte,
Jeg har kigget på det og fundet fejlen. Programmet havde registreret en tom værdi for din vægtindtastning i dag, og programmet har beregnet ud fra værdien 0.
Jeg har ændret i databasen, så denne fejl ikke opstår igen.
Tak fordi du viderebragte fejlen.
Vil du give mig en tilbagemelding på, om målperioden dermed har rettet sig til de korrekte data?
Mvh Lone
Jeg har kigget på det og fundet fejlen. Programmet havde registreret en tom værdi for din vægtindtastning i dag, og programmet har beregnet ud fra værdien 0.
Jeg har ændret i databasen, så denne fejl ikke opstår igen.
Tak fordi du viderebragte fejlen.
Vil du give mig en tilbagemelding på, om målperioden dermed har rettet sig til de korrekte data?
Mvh Lone
11 år25. maj 2013 kl. 22:00
dittejansen (slettet)
Nu passer målperioden på min vægtkurve, men kurve over fedtprocent, kropsmål mm. er stadig forkert.
11 år26. maj 2013 kl. 07:40
Lone
administrator
administrator
Jeg har slettet nogle tomme rækker igen, hvordan ser det ud nu?
Her kan jeg dog ikke lige pt. gøre, så graferne ikke bliver fejlagtige igen. Der skal jeg lige lidt mere ned i koden.
Det forventer jeg at have på plads i morgen mandag.
Mvh Lone
Her kan jeg dog ikke lige pt. gøre, så graferne ikke bliver fejlagtige igen. Der skal jeg lige lidt mere ned i koden.
Det forventer jeg at have på plads i morgen mandag.
Mvh Lone
11 år26. maj 2013 kl. 09:24
dittejansen (slettet)
Det er stadig kun på min vægtkurve, at målperioden er korrekt. På kurverne over kropsmål og fedtprocent, er slutdagen for målperioden dags dato - dvs. den ændrer sig for hver dag. ???
11 år29. maj 2013 kl. 06:03
Lone
administrator
administrator
Hej Ditte,
Det er kun vægtkurven, hvor grafen vises helt til målets slutdato (fordi så kan målkurven tegnes på).
På cm-graferne er der ingen målkurve og dermed heller ikke grund til at vise en masse tomme datoer. Derfor er slutdatoen her altid dags dato. Du har dermed ret i, at slutdatoen for målgrafen er dags dato - og at grafen dermed rykker sig i løbet af målperioden.
Mvh Lone
Det er kun vægtkurven, hvor grafen vises helt til målets slutdato (fordi så kan målkurven tegnes på).
På cm-graferne er der ingen målkurve og dermed heller ikke grund til at vise en masse tomme datoer. Derfor er slutdatoen her altid dags dato. Du har dermed ret i, at slutdatoen for målgrafen er dags dato - og at grafen dermed rykker sig i løbet af målperioden.
Mvh Lone
11 år29. maj 2013 kl. 12:29
Lone
administrator
administrator
Hej Ditte,
Jeg bliver nødt til at høre dig, om der skete en egentlig forskel på vægtgrafen, da jeg ændrede noget?
Hvad var fejlen inden ændringen?
Jeg er kommet i tvivl, om der overhovedet var en fejl inden, så jeg vil gerne lige have det udspecificeret, ellers vil jeg nemlig gerne ændre det tilbage igen :-)
Mvh Lone
Jeg bliver nødt til at høre dig, om der skete en egentlig forskel på vægtgrafen, da jeg ændrede noget?
Hvad var fejlen inden ændringen?
Jeg er kommet i tvivl, om der overhovedet var en fejl inden, så jeg vil gerne lige have det udspecificeret, ellers vil jeg nemlig gerne ændre det tilbage igen :-)
Mvh Lone
11 år30. maj 2013 kl. 20:17
Vira
JEg har også en fejlagtig målperiode med forkerte datoer
11 år31. maj 2013 kl. 21:01
Jeg plejer også at kunne se tidligere målperioder.